Batandy přitom není mezi modery žádným nováčkem. Dříve se postaral o zajímavou modifikaci Doom: The Golden Souls, která zasazuje klasickou střílečku do světa Super Mario 64. Castlevania: Simon’s Destiny dělá v podstatě to samé s tím rozdílem, že Doom v tomto případě poskytl pouze svůj fanoušky upravený engine GZDoom.
Batandy pak „pouze“ přenesl celou původní Castlevania z 2D do 3D a zachoval při tom všechny její vlastnosti. To znamená, že vás čeká stejné prostředí, stejní nepřátelé, stejné skryté předměty, stejní bossové a samozřejmě i ten samý hrabě Dracula. Rozdíl je jen ve věrně zpracovaném třetím rozměru.
Mod slibuje opravdu vysokou obtížnost i na nižších nastaveních, přičemž na těch nejvyšších přidává nové protivníky. Každá obtížnost navíc odpovídá fázím měsíce, a to nejen názvem, ale i fyzickým vyobrazením měsícem na obloze. Blood Moon tak představuje nejtěžší výzvu a všechny úrovně halí do temně červené barvy.
Remake vypadá vážně pěkně a umím si představit, že v rámci nostalgie ukápne nejedna slza. 30 let je holt 30 let. Castlevania: Simon’s Destiny je k dispozici zcela zdarma ze stránek modu. K hraní nepotřebujete nic jiného než již zmiňovaný GZDoom engine. Batandy momentálně neuvažuje o dalších dílech Castlevania, protože pracuje na pokračování Doom: The Golden Souls 2.