Celá zápletka zní hodně metafyzicky, víc, než třeba taková Talos Principle, jíž je ostatně Pneuma: Breath of Life hodně podobná. Nicméně když hru odstřihneme od faktu, že hrajete za boha, který by měl vše ještě komentovat, zůstává nám krásná, v Unreal Engine 4 vytvořená logická hra, u níž má jít primárně o vnímání prostředí a pochopení, co po vás zrovna daný puzzle chce. Takže jde primárně o použití hlavy a ne přesnosti analogů vašeho gamepadu.
O analozích mluvím především proto, že Pneuma: Breath of Life vyjde nejdříve na Xbox One - konkrétně už 27. února. Nicméně hned druhá platforma v pořadí je PC. Hra ostatně vstoupila na Greenlight (nezapomeňte, že Deco Digital je malé nezávislé studio a své místo na Steamu si musí vybojovat). Na PC se bude chlubit podporou Oculus Rift.
Dobu vydání ale samozřejmě neznáme. Kdo nemá Xbox One, musí si počkat a hráči na čemkoliv se mohou přesvědčit o tom, že Pneuma: Breath of Life vážně vypadá dobře v asi nejdynamičtějším traileru na přemýšlivou logickou hru, jaký šlo natočit.
zdroj: Archiv