Předloni oznámené pokračování upírského RPG Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 pořád nevyšlo a zřejmě ani dlouho nevyjde. Vydavatelství Paradox Interactive jeho vývoj letos v zimě odebralo studiu Hardsuit Labs a z vyjádření CEO Fredrika Westera vyplývá, že tehdy silně zvažovalo, že ho rovnou zruší.
„Když jsme hru odebrali původním vývojářům, dlouho jsme přemýšleli, zda ji zrušit, nebo ve vývoji pokračovat,“ říká Wester v rozhovoru pro švédskou tiskovou agenturu. „Byli jsme připravení vývoj úplně zastavit, ale dostali jsme návrh, který byl dostatečně přesvědčivý, abychom mu dali šanci. Stále doufáme, že půjde o hru, která naplní touhy našich hráčů.“
Wester neodhalil, kdo je oním vyvoleným týmem, který ve vývoji Bloodlines 2 pokračuje. Odpovědi se šalamounsky vyhnul, ale prý jde o uznávané, talentované studio, které má za sebou už několik her. Neprozradil ani, kolik materiálu od Hardsuit Labs noví tvůrci využijí: Jestli začínají úplně od začátku, používají jen některé assety, nebo se na rozdělanou práci rozhodli přímo navázat.
zdroj: Inside Xbox
Na hru, která měla vyjít v loňském roce, spustila předobjednávky a rozjela marketingovou kampaň, toho o Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 víme velmi málo – ani kdo za upírským RPG momentálně stojí, ani kdy má šanci reálně vyjít.