Do týmové střílečky Overwatch dorazil na Xbox Series X|S nový update, který vám dá na výběr z trojice grafických režimů dle vašich preferencí. Zvolit si můžete důraz na vyšší rozlišení, snímkovací frekvenci, anebo vyváženou verzi.
Rozlišení: Režim poskytuje vyšší rozlišení na úkor kvality obrazu (Series X: 4K v 60 Hz, Series S: 1440p v 60 Hz)
Vyvážený: Režim poskytuje vyšší kvalitu obrazu na úkor rozlišení (Series X: 1440p v 60 Hz, Series S: 1080p v 60 Hz)
Framerate: Režim poskytuje snímkovací frekvenci až 120Hz na úkor rozlišení i kvality obrazu (Series X: 1440p v 120 Hz, Series S: 1080p v 120 Hz)
Na poslední variantu samozřejmě musíte mít televizi či monitor, který vyšší obnovovací frekvenci podporuje, stejně tak v případě rozlišení 4K.
Zatímco hráči s novými Xboxy už můžou hezčí a plynulejší Overwatch hrát, o updatu pro PlayStation 5 Blizzard neřekl ani slovo. V podobné situaci je i Call of Duty: Warzone či Rocket League, které si na Xboxech řady Series X|S můžete už od podzimu pustit ve 120 FPS, na PS5 ale podobná možnost i na začátku jara stále chybí.
Activision situaci odmítl komentovat, ovšem právě autoři Rocket League ze studia Psyonix nabídli poměrně logické vysvětlení, které souvisí s tím, jak Sony vyřešilo zpětnou kompatibilitu titulů z minulé generace. Zatímco u Xboxu jde o záležitost, která se dá vyřídit drobným patchem, PlayStation 5 vyžaduje v podstatě plnohodnotný port, a tedy i mnohem více práce ze strany vývojářů. Starších her, které na konzoli od Sony poběží ve 120 FPS, tak zřejmě bude i do budoucna mnohem méně než na Xboxu Series X|S.