Vydání remaku prvního dílu hororové série Dead Space sice připadá až na leden příštího roku, už nyní ovšem vydavatelství Electronic Arts a studio Motive, které dostalo restaurátorský projekt za úkol, zveřejňují první větší důkazy posunu, který hra v nové verzi dostane do vínku.
Ve zhruba osmiminutovém videu se můžete podívat nejen na změny v grafice, ale i na výrazné odlišnosti v samotném konceptu hry. Záběry z hraní navíc poskytují srovnání s původní verzí, a tak můžete jasně vidět, do jaké míry Dead Space prokoukl a jak se rozšířily jeho lokace.
Asi nejvýraznější změnou je odstranění bariér jednotlivých misí. Těžební loď Ishimura je nyní jedním velkým propojeným prostředím, které můžete objevovat bez nahrávacích časů či jiných omezení. Díky raketovému pohonu v botách se nyní budete moci přesouvat i vzduchem. Navíc se díky technologii Intensity Spawn Director budou protivníci objevovat na nečekaných místech, takže i veterány, kteří původní hru znají jako své boty, čeká mnoho nepříjemných překvapení.
Remake přinese i nové vedlejší úkoly, které mají blíže představit dříve opomíjené vedlejší postavy, těšit se můžete na nové hádanky, alternativní režimy střelby jednotlivých zbraní nebo inovovaný systém ustřelování jednotlivých končetin a šlahounků.
Dead Space vychází 27. ledna na PC a současnou generaci konzolí.