První část plná popisných obrázků se zabývá přesným umístěním třetího senzoru v rámci místnosti. Druhá pak zkoumá problémy, které můžou při přidání třetího senzoru nastat. Je totiž možné, že vaše USB nezvládne hromadu dat proudících sem a tam. Řešení? Připojte dva senzory do rychlejšího USB 3.0 a jeden do pomalejšího USB 2.0. Vyhnete se tak nepříjemnému přetížení, které poškozuje schopnost senzorů vás úspěšně zaměřit.
Třetí díl se zaobírá složitější konfigurací senzorů pomocí Správce zařízení v případě, že metoda 2x USB 3.0 + 1x USB 2.0 nefunguje tak, jak byste si představovali. No a finální příspěvek vám napoví, jaké další příslušenství by se vám mohlo hodit. Když například chcete jeden ze senzorů připevnit na zeď, bude se vám hodit prodlužovačka USB kabelu. Pro uživatele s přístupem k 3D tiskárně tu je možnost vytvořit si vlastní držák na stěnu. A pokud máte stále ještě problémy se špatným zaměřováním, mohli byste zkusit doporučené USB karty.
Všechny zmiňované návrhy a doporučení nejsou žádnou zárukou, že vám Roomscale na Oculus Rift pojede bez nejmenších problémů - nutně musíte počítat s limity systému. Rozhodně je ale dobré vidět, že Oculus VR tomuhle problému věnuje pozornost.