Sony si patentovalo systém, který by umožnil znovu hrát hry od konkrétních záchytných bodů v příběhu. Ať už to bude epický souboj s bossem, chvíle před větvením narativu nebo jen nervydrásající hororová pasáž. Patent byl pod názvem streamování obsahu se spuštěním hry registrován začátkem měsíce.
V praxi by to mělo fungovat tak, že hraním budete vytvářet v důležitých okamžicích záchytné body, například před důležitým bossfightem. K těmto momentům se pak můžete vracet a nejen se podívat na videozáznam vašeho předchozího zdolání, ale rovnou hru od takového milníku zase rozehrát.
Mechanismus by měl usnadnit práci tvůrcům obsahu (tedy například streamerům a youtuberům) a hlavně ušetří čas hráčům, protože nebude nutné pro opakované průchody hrou například odehrávat zdlouhavý tutorial a jednoduše si vyberete jenom ty pasáže, které vás opravdu baví a zajímají.
Je nutné podotknout, že registrace patentu ještě neznamená promptní implementaci. Sony může na nápadu ještě dlouhou dobu sedět (pokud se vůbec rozhodne jej realizovat). Vůbec bych se nedivil, kdyby k realizaci došlo až s novou generací PlayStationu podobně, jako s PS5 dorazila funkce příruček Game Help. Na papíře to nicméně zní jako skvělý nápad.