Mix tahové strategie a RPG Forge of Blood má původ v Indonésii
zdroj: Archiv
Novinky

Mix tahové strategie a RPG Forge of Blood má původ v Indonésii

28. 11. 2016 12:14 | autor: Aleš Smutný |

Dovolím si odhadnout, že znalost indonéské vývojářské scény u nás bude malá či spíše nulová. Nyní si do seznamu studií můžete připsat Critical Forge, které se charakterizuje jako „mladé studio se starou duší“, což znamená, že vzniklo v Jakartě teprve letos, ale jeho členové vzpomínají na doby žánrů, které už dnes moc nevychází. Ostatně asi i proto je jejich prvotina Forged of Blood fantasy tahovka na pomezí strategie a RPG.

Z prvního videa se o hře nic moc nedozvíte, protože obsahuje jeden hezký obrázek a toť vše. Trochu víc se dá vypozorovat ze obrázků z pre-alfa verze hry, které ukazují, že vizuálně bude tahová mapa zasazená do reálně vyhlížejícího prostředí. Rozhodně by tak mohlo jít o hezčí verzi map z Blackguards a nebo alespoň ekvivalent Mordheimu.

Po informacích je pak třeba sáhnout k tiskové zprávě. Ta jasně říká, že Forge of Blood je fantasy, zasazená do světa, kde jste jako druhý syn sesazeného krále přišli o království a snažíte se jej dobýt zpět. Celý svět Attiras budete dobývat nejen na taktických mapách posetých čtverci, ale i velké taktické mapě, po níž budete manévrovat až se třemi skupinkami hrdinů.

Specialitou hry by měl být systém bez jasně daných povolání. Svou postavu si můžete nadefinovat jak chcete a systém vás nebude nutit do role léčitele, tanka apod. K dispozici budete mít devět typů zbraní a systém magie, který autoři nespecifikují blíže, ale říkají, že je jedním z nejkomplexnějších, jaký se ve hrách objevil.

RPG by měly kromě jiného zastupovat i příběhové volby, které ovlivní další plynutí příběhu. Autoři se pokusí postihnout nečernobílost jednotlivých postav tím, že představí systém TAPP (Tri-axis Personality Plot), což znamená, že povaha každé postavy by měla být určená v rámci tří tendencí a ne, jen duálního dobro/ zlo. Jak Forged of Blood vypadá v pohybu zatím nevíme, ale na to ještě dost času. Hra má vyjít nejdřív začátkem roku 2018.

zdroj: Archiv

Nejnovější články