Příběh se točí kolem sourozenecké dvojice. Ta do města přijede na pozůstatku zničené civilizace, motorovém člunu, protože mladší bratr Taku umírá. Jeho sestře Miku tak nezbývá nic jiného, než plout mezi věžemi zatopených mrakodrapů a hledat potraviny a zásoby, které možná dokáží zvrátit Takuovo chřadnutí.
Vývojářský tým ke hře přistupoval tak, že hlavním smyslem je prozkoumávání světa. Nečekají vás tak žádné souboje a nebude zde ani moment, kdy byste něco pokazili a nemohli hrát dál. Prostě vám dají ke zkoumání svět, člun, schopnost šplhat a dál už je to na vás. Že bude tohle objevování audiovizuálně uspokojující by měl zajistit Unreal Engine 4 po vizuální stránce a protřelý videoherní skladatel Jeff Van Dyck, který za svou práci vyhrál i BAFTA, po té hudební.
zdroj: Archiv