Kyberpunková akce Ruiner kombinuje brutální souboje s atraktivní grafikou
zdroj: Archiv

Kyberpunková akce Ruiner kombinuje brutální souboje s atraktivní grafikou

22. 4. 2016 11:00 | Novinky | autor: Petr Poláček |

A imaginární cenu pro na první pohled nejzajímavější hru pátečního dopoledne získává - akční hra Ruiner od studia Reikon Games a vydavatele Devolver Digital, která vyjde pro Windows, Mac a Linux ještě letos, a nabídne brutální akční hratelnost v kyberpunkovém prostředí metropole Rengkok. Video se záběry ze hry napoví o stylizaci hry i naturelu akční hratelnosti to hlavní - líbit by se to mohlo hráčům se slabostí pro kyberpunk v anime či manga zpracování, ale i fanouškům her typu Hotline Miami.

Ruiner je příběh sociopata, který se „postaví zkorumpovanému systému, aby odhalil pravdu a vysvobodil uneseného bratra s pomocí a podporou utajeného hackera,“ jak vysvětluje popisek u videa na YouTube a dodává, že v Ruiner používáte nadpřirozeně rychlé reflexy, argumentované nástroje a zbraňový arsenál padlých nepřátel, abyste svrhli korporátní titány dealerů virtuální reality z HEAVEN.

V rámci typického kyberpunkového schématu se svět Ruiner dělí na dvě pomyslné roviny – horní a spodní. Aby mohly korporace nabídnout krásný život ve virtuální realitě HEAVEN, musí za to někdo trpět – jako obvykle spodina, lidé, co se narodili v nesprávný čas na nesprávném místě a klidně i v nesprávném pořadí.

zdroj: Archiv

Z třetirozených se totiž po výplachu mozku stávají v rukách gangsterů postradatelní a blázniví žoldáci, které budete se vší pravděpodobností likvidovat nejenom ve slumech Rengoku po desítkách. Čelit ovšem budete i klasické ochrance v oblecích a různým druhům kyborgů, které ještě tvůrci představí.

Brutalita a jakási přízemnost soubojů je patrná už z ukázek na videu, popřípadě z gifů na stránkách hry, kde tvůrci prezentují rychlý sprint s úhybem a energetický štít jako první dvě „speciálky“, které lze použít k rozmetání nepřátel vedle klasické střelby nebo rozsekání katanou.

A než tvůrci představí zbylé speciální schopnosti, odhalí další část zápletky a vyjeví zbývající druhy nepřátel, můžeme si říci, že Reikon je polské studio z Varšavy, jehož členové za sebou mají zkušenosti s vývojem Zaklínače, This War of Mine, Dying Light či Shadow Warrior. Na hře pracují od ledna 2015, vybrali si k tomu Unreal Engine 4, a zatím se zdá, že mají co nabídnout.

Grafická stylizace hry je dotažená, má šmrnc a buduje hutnou atmosféru, navíc se tvůrci nebojí použít atraktivní efekty. Akce ze záběrů působí dynamicky, občas využívá slow motion ke zvýraznění situace a v zásadě připomíná v nablýskanější grafice vyvedenou variaci na Hotline Miami. A to je charakteristika, která by mohla ledaskoho motivovat, aby se o Ruiner začal zajímat. V takovém případě si mohou zájemci posloužit na homepage, kde si i díky řadě gifů určitě udělají názor na projekt sami.

Ruiner vyjde pro Windows, Mac a Linux v průběhu tohoto roku.

Nejnovější články