Hráči, co si poctivě platí alespoň tři měsíce v kuse (hraní zdarma při koupi hry se nepočítá) The Elder Scrolls Online obdrží v září od vývojářů peta High Hrothgar Wraith – levitujícího ducha ze známého kláštera na vrcholku nejvyšší hory Tamrielu. Jde o čistě předváděcího peta bez další in-game funkce, aby všichni ostatní hráči viděli, že před sebou mají TESO veterána. A je to první z anoncované řady odměn za věrnost hře, další odměny začne Bethesda rozesílat hráčům s šesti měsíci nepřetržitého hraní na kontě.
Jelikož návrat do TESO v blízké ani vzdálené budoucnosti neplánuju (singleplayerový Skyrim mi sedne víc), nemám možná co mluvit, ale zajímal by mě pohled stávajících hráčů. Může pet, co vypadá jako levitující kostra pravěké ryby, fungovat jako odměna, byť symbolická? Ve hře s měsíčními poplatky bych čekal, že odměna bude mít mnohem sofistikovanější a hodnotnější podobu. Stokrát opakovaný vtip možná není vtipem, ale nemůžu si pomoct: High Hrothgar Wraith mi přijde stejně atraktivní, jako bylo kdysi koňské brnění pro Oblivion, jakkoli na něm Bethesda trhla solidní majlant.
Hráči, co nemají v TESO nahráno a zaplaceno tři měsíce v kuse bez přerušení mohou usušit krokodýlí slzy. Kostěný duch jim přistane na účtu hned jak splní kritéria a tři měsíce placeného hraní v kuse dosáhnou. Hráči, kteří sice TESO dlouhodobě hrají, ale z jakéhokoli důvodu si hru nepředplácí na další čas, mají asi smůlu a na peta či jinou odměnu nikdy nedosáhnou. A jejich hněv či frustraci docela chápu, jakkoli si nemyslím, že je oč stát. Podstatnější je, že tvůrci momentálně pracují na čtvrtém velkém updatu, který by měl herní plochu rozšířit o oblast Upper Craglorn, přinést Dragonstar Arenu a spoooousty změn a úprav všem ve hře přítomných třídám. Kdy se TESO dočkají hráči na konzolích, ještě stále není jasné. Konec tohoto roku ale působí jako stále méně pravděpodobný termín...