Konspirační teorie pokračují. Za neúspěch MindsEye prý může sabotáž
zdroj: Build a Rocket Boy

Konspirační teorie pokračují. Za neúspěch MindsEye prý může sabotáž

5. 7. 2025 10:35 | Novinky | autor: Ondřej Partl |

Je trochu smutné, že situace kolem ambiciózní akce MindsEye je zajímavější než samotný produkt. Ještě před vydáním se jeden z šéfů studia Build a Rocket Boy nechal slyšet, že negativní reakce byly součástí spiknutí. Po vydání se ukázalo, že nakonec skutečně jde o špatnou hru, jejíž nevalné kvality rozesmály internet a rozesmutnily členy studia, které propouští. Vedení si ale nadále stojí za tím, že za neúspěch můžou v první řadě nekalé praktiky.

Zpráva o propouštění byla potvrzená v červnu. Dosud se neví, kolika lidí se změny budou týkat, ale počet se pravděpodobně bude pohybovat ve stovkách, jelikož došlo ke spuštění 45denního konzultačního řízení, k němuž v Británii ze zákona musí dojít při plánovaném propouštění 100 a více zaměstnanců. Navíc jen v britské pobočce pracuje přes 300 lidí, zatímco dalších 200 se nachází jinde v zahraničí.

Dle zdrojů webu IGN se ale změny dotknou i členů týmu z PlayFusion, kteří rovněž dostali e-mail o chystané restrukturalizaci. Build a Rocket Boy studio PlayFusion koupilo koncem roku 2024 a pracuje na vlastní střílečce Ascendant.

Změny mají zajistit podmínky pro zlepšení hry skrze další patche a dodatečný obsah. V týmu jsou údajně velmi motivovaní zlepšit pověst MindsEye i studia, aby si hráči mohli užít zážitek v podobě, jaká byla původně zamýšlená. Vzhledem ke kontroverzím a nejistotě v řadách zaměstnanců je však otázkou, jestli toho po propouštění budou vůbec schopní.

Situaci bohužel moc nepomáhá ani šéf a spoluzakladatel studia Leslie Benzies, který 2. července konečně promluvil směrem k zaměstnancům skrze videohovor. Podle dvou nejmenovaných přítomných lidí Benzies trval na tom, že zlepší pověst titulu. Nadále si ale nepřipouští neúspěch ani nekvalitu hry a z problémů údajně mimo jiných faktorů vinil i interní a externí „sabotéry“. Vedení je tedy evidentně nadále přesvědčené o existenci jakési štvavé kampaně od konkurence.

Snahy se týmu ale upřít nedají, jelikož v průběhu týdne na konzolích vydal třetí update, který se snaží opravit ty nejzávažnější problémy s technickým stavem. PC verze bude následovat.

„Zhlédli jsme stovky hodin záznamů a prověřili zpětnou vazbu hráčů z různorodých kanálů, abychom určili prioritu nejpalčivějších problémů a vylepšili zážitek pro všechny naše konzolové hráče,“ tvrdí Build a Rocket Boy.

Nejnovější články