Dovolte mi připomenout, o co v Embers of Mirrim vlastně jde. Titulní hrdina je kočkovitá šelma složená ze dvou polovin – světla a tmy. Jeho dvojjedinost je naprosto klíčová, protože díky ní překonáváte různé logické překážky. Mirrim se totiž umí rozdvojit do světlého a tmavého uhlíku, které ovládáte separátně páčkami na ovladači ve stylu Brothers: A Tale of Two Sons. Jindy bude naopak nutné zůstat ve své solidní chlupaté podobě. O hádanky založené na podobných principech tady určitě nouze nebude.
Logické problémy však rozhodně nejsou to jediné, co vás v téhle hře čeká. Kromě mozku budou otestovány i vaše prsty v klasických skákačkových sekvencích, při nichž se buď snažíte někam dostat, nebo naopak odněkud hodně rychle zdrhnout – to když vás něco nepříjemného honí, ať už jde o velké monstrum nebo o lavinu. Sami však nejste tak docela bezbranní a do vašeho portfolia patří i likvidace nebezpečných bossů.
zdroj: Vlastní
Je to zajímavý mix, zvlášť když do něj jako ve výše přiloženém traileru hodíte ještě obrovského červa, na kterém se dá jezdit (i když se Mirrimovy packy tak docela nedotýkají povrchu kůže, ale pssst). Fandové netradičních plošinovek rozhodně musí být… No, jestli ne šíleně nedočkaví, tak alespoň mírně zvědaví, a to je koneckonců lepší než nic.