Kočičí hrdina plošinovky Embers of Mirrim vyhopsá do světa už příští týden
zdroj: tisková zpráva

Kočičí hrdina plošinovky Embers of Mirrim vyhopsá do světa už příští týden

18. 5. 2017 15:50 | Novinky | autor: Václav Pecháček |

Vývojáři z Creative Bytes Studios si do svých tiskových zpráv můžou psát, co chtějí, ale mně prostě pořád nepřijde, že jejich plošinovka Embers of Mirrim je „vizuálně omračující“. Její pěkná pohádková estetika mě sice v žádném případě neodpuzuje, ale lákat na ni kolemjdoucí a hlasitě halekat, že něco takového ještě neviděli, bych si taky nedovolil. Podstata sdělení je ovšem vždy důležitější než marketingově vypiplaná forma, takže vězte, že hra vyjde 23. května na PC a PS4 a o den později také na Xbox One.

Dovolte mi připomenout, o co v Embers of Mirrim vlastně jde. Titulní hrdina je kočkovitá šelma složená ze dvou polovin – světla a tmy. Jeho dvojjedinost je naprosto klíčová, protože díky ní překonáváte různé logické překážky. Mirrim se totiž umí rozdvojit do světlého a tmavého uhlíku, které ovládáte separátně páčkami na ovladači ve stylu Brothers: A Tale of Two Sons. Jindy bude naopak nutné zůstat ve své solidní chlupaté podobě. O hádanky založené na podobných principech tady určitě nouze nebude.

Logické problémy však rozhodně nejsou to jediné, co vás v téhle hře čeká. Kromě mozku budou otestovány i vaše prsty v klasických skákačkových sekvencích, při nichž se buď snažíte někam dostat, nebo naopak odněkud hodně rychle zdrhnout – to když vás něco nepříjemného honí, ať už jde o velké monstrum nebo o lavinu. Sami však nejste tak docela bezbranní a do vašeho portfolia patří i likvidace nebezpečných bossů.

zdroj: Vlastní

Je to zajímavý mix, zvlášť když do něj jako ve výše přiloženém traileru hodíte ještě obrovského červa, na kterém se dá jezdit (i když se Mirrimovy packy tak docela nedotýkají povrchu kůže, ale pssst). Fandové netradičních plošinovek rozhodně musí být… No, jestli ne šíleně nedočkaví, tak alespoň mírně zvědaví, a to je koneckonců lepší než nic.

Nejnovější články