Elden Ring v mnohých zanechal prázdné místo, které čeká na vyplnění dalším titulem od From Software. Toho bychom se měli dočkat už letos, byť nepůjde o klasickou soulslike hru. V dílnách japonského vývojáře totiž pracují na mecha akci Armored Core VI: Fires of Rubicon. Několik detailů o hře, především široké možnosti stavby robotů, přiblížil v rozhovoru na Taipei Game Show producent Jasunori Ogura.
„Chceme využít zkušenosti From Software, abychom hráčům ukázali svobodu v ovládání a upravitelnosti, která leží v jádru celé série. Během hraní poznáte, jak změna součástek ovlivňuje akční složku hry. Všechny tyto prvky pracují v jedné velké symbióze,“ vysvětlil Ogura s tím, že nováčci nemusí mít strach do série naskočit rovnou šestým dílem.
„Příběhově půjde o samostatný titul. A i komplexní systém stavby a provázanosti jednotlivých dílů mechů jsme notně poupravili tak, aby byly více intuitivní a logické, než tomu bylo v minulosti,“ uvedl šéfproducent hry.
zdroj: Youtube / Bandai Namco
I přesto od Armored Core nečekejte klasickou soulsovku, ale mnohem dynamičtější akci s důrazem na explozivní a zničující souboje a několikrát zmiňovanou širokou škálu nastavení, úprav, výzbroje a výstroje vražedných několikatunových strojů. „Protože se celá hra točí kolem mechů, dynamika je srovnatelná pouze s agresivitou jejich pohybu. Například vzdálenost útoků se během střetu často mění. Od boje nablízku přes taktický útok na dálku, abyste se vzápětí opět střetli zblízka,“ přiblížil Ogura.
Šestý díl v sérii Armored Core spatří obrazovky počítačů a konzolí deset let od toho posledního. Zároveň From Software letos slaví čtvrt století od vzniku značky.
Na hře se podílí také praotec soulslike žánru Hidetaka Mijazaki. Toho v titulkách najdeme v roli Initial Game Directora. To znamená, že se na vývoji podílel převážně na samém počátku, navrhoval obecné principy map, světa a to, jak by asi měl fungovat akční element.
Armored Core VI: Fires of Rubicon by měl vyjít letos na PC a obě generace konzolí.