Infarkty a stresy v Darkest Dungeon prožijete díky updatu v kůži nové postavy
zdroj: Archiv

Infarkty a stresy v Darkest Dungeon prožijete díky updatu v kůži nové postavy

3. 12. 2015 13:15 | Novinky | autor: Honza Konfršt |

Po roce vylepšování a opravování vyjde "finální verze" netradičního RPG Darkest Dungeon pro Windows a Linux 19. ledna 2016 a během jara i pro PS Vita a PS4. A v rámci příprav na vydání plné verze tvůrci z Red Hook Studios vypustili obří update early access verze hry s názvem Inhuman Bondage, který vedle nové hratelné třídy a nových monster přináší řadu dalších úprav a novinek. Pojďme se na jejich výčet podívat.

Nová třída se jmenuje The Abomination, navrhl ji nejštědřejší backer hry z kickstarteru a představuje chlapíka tak divného, že jej společnost vyvrhla na okraj. V boji se totiž umí přepínat mezi lidskou a bestiální verzí, takže de facto jde o zdejší verzi Dr. Jekylla a pana Hydea.

Každá z podob má odlišné schopnosti a chová jinak. Jedno však mají obě verze společné - přítomnost tohoto neřáda pobuřuje věřící postavy natolik, až s The Abomination odmítají spolupracovat. Navíc, po přerodu ve zrůdu postava této třídy zneklidní a rozhodí partu jako celek. A je na hráči, zda chce riskovat rozklad party výměnou za poměrně univerzální schopnosti jedné postavy...

zdroj: Archiv

Krom nové třídy tvůrci rozšířili nabídku nepřátel o dvojici Collector a Madman, které opět navrhli backeři z kickstarteru. První jmenovanou tvůrci nechtějí moc detailně představovat, aby hráčům nepokazili překvapení - jen prozradili, že jde o jednoho z minibossů. No a Madman je typický náboženský fanatik, který vyskočí neznámo odkud a huláká stresující zvěsti o apokalypse.

Stejně jako v minulé aktualizaci přidali tvůrci z Red Hook do hry nové cetky (trinkets - nositelné předměty s rozličným efektem), hlavně tedy pro novou hratelnou třídu a očekávat můžete i nový loot z nových nepřátel, kterým tvůrci v obecném slova smysli vylepšili (údajně) inteligenci. Hráči to poznají zejména při hraní na vyšší stupeň obtížnosti a v pozdějších fázích každého dobrodružství - tvůrci se tímto krokem snaží vybalancovat nepoměr, kdy určité situace v úvodní fázi hry byly pro partu postav více stresující, než fáze pokročilejší. Pokud ale hrajete na nižší obtížnost, neměli byste tyto změny zaznamenat - více zvyšovat obtížnost už tvůrci nechtějí.

Revize se dočkal i způsob, jakým hra pracuje s infarkty postav. Když stres dosáhne úrovně 200, octne se postava na prahu smrti a je třeba ji hned léčit. Když se to povede, stejně pak postava trpí po zbytek dobrodružství různými debufy. Když úroveň stresu postavy vystoupá na 200, klesne HP na 0 a hrozí jí smrt. Následně klesne úroveň stresu na 170, a když postava není léčená a stres stoupne znovu na 200, tak postava umírá automaticky okamžitě.

Kompletní výčet změn si můžete přečíst zde, rozpracovanou hru si pak můžete koupit na Steamu.

Nejnovější články