Horor Daylight se o tři týdny zpozdí
zdroj: tisková zpráva

Horor Daylight se o tři týdny zpozdí

2. 4. 2014 17:16 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Velká naděje pro všechny fandy survival hororů. Na Unreal Engine 4 běžící Daylight od Zombie Studios vystupuje z řady svých kolegů dvěma věcmi – procedurálně generovaným obsahem a oním ikonickým mobilem, který bude občas hlavním zdrojem orientace hlavní hrdinky Sarah v opuštěné nemocnici a přilehlém okolí. I když, opuštěné, to se nebojte, že tam na vás nečíhá pár děsivých překvapení.

V Daylightu nedostanete do ruky zbraně, jen nástroje, s nimiž se budete snažit přežít – mobil, světlice, baterku atd. Při každém hraní bude nemocnice nově rozvržena a nepřátelé na nových místech, takže se překvapení z Daylight nevytratí, jak se tomu u některých her tohoto žánru děje. Kromě snahy o útěk budete řešit i historii nešťastné oblasti a to, co se tu vlastně stalo a jak se tu Sarah, trpící ztrátou paměti, ocitla. Monstra půjde zahnat světlem a nebo jim utéct. V temných, občas černočerných interiérech. Hodně štěstí s utíkáním.

Právě procedurální generování nemocnice ovšem patří i k největším designérským nástrahám a tak si raději vzali tvůrci tři týdny navíc, aby vše doladili k co nejděsivějšímu výsledku. Nové datum je tedy stanoveno na 29. dubna, což je stejně už jen chvilka, do té doby můžete trénovat srdce. Ještě dodejme, že od vydání bude Daylight podporovat i RealD 3D, pokud byste si chtěli uhnat opravdu trojrozměrný infarkt.

Jako omluvu za zpoždění hry pak můžete brát nový trailer, který se snaží postihnout atmosféru hry. Podle mne dost úspěšně. Takže já... "ne, raději knihu."

zdroj: Archiv

Nejnovější články