V Daylightu nedostanete do ruky zbraně, jen nástroje, s nimiž se budete snažit přežít – mobil, světlice, baterku atd. Při každém hraní bude nemocnice nově rozvržena a nepřátelé na nových místech, takže se překvapení z Daylight nevytratí, jak se tomu u některých her tohoto žánru děje. Kromě snahy o útěk budete řešit i historii nešťastné oblasti a to, co se tu vlastně stalo a jak se tu Sarah, trpící ztrátou paměti, ocitla. Monstra půjde zahnat světlem a nebo jim utéct. V temných, občas černočerných interiérech. Hodně štěstí s utíkáním.
Právě procedurální generování nemocnice ovšem patří i k největším designérským nástrahám a tak si raději vzali tvůrci tři týdny navíc, aby vše doladili k co nejděsivějšímu výsledku. Nové datum je tedy stanoveno na 29. dubna, což je stejně už jen chvilka, do té doby můžete trénovat srdce. Ještě dodejme, že od vydání bude Daylight podporovat i RealD 3D, pokud byste si chtěli uhnat opravdu trojrozměrný infarkt.
Jako omluvu za zpoždění hry pak můžete brát nový trailer, který se snaží postihnout atmosféru hry. Podle mne dost úspěšně. Takže já... "ne, raději knihu."
zdroj: Archiv