Sérii Halo čekají velké věci! Nálož informací o budoucnosti značky jsme dostali během finále Halo World Championship. Studio 343 Industries mění název na Halo Studios, aby deklarovalo svůj záměr se plně sci-fi střílečce oddat a zároveň začít novou kapitolu. Všechny hry poběží místo proprietárního a 25 let starého enginu Slipspace na Unreal Enginu 5. generace. Od toho si slibují větší a krásnější světy a taky mnohem rychlejší a pružnější vývoj her.
Neznamená to však, že by tým dal ruce pryč od Halo Infinite. „Pořád jej budeme podporovat skrz Slipspace, můžete očekávat více operací, updatů režimu Forge, už 4. ročník esportového šampionátu, ale v pozadí už podnikáme nové kroky k budoucnosti Halo,“ říká šéf studia Pierre Hintze a slibuje, že v plánu je hned několik Halo her.
„Celá firma se soustředila na Halo Infinite a podmínky, aby hru bylo možné vést jako službu. Přechod na Unreal nám ale umožní rozjet hned několik projektů v té nejvyšší kvalitě. Dělat hry, které budou bavit hlavně hráče, využívat jejich zpětné vazby mnohem dříve ve vývojovém procesu,“ dodává a zmiňuje, že právě proto studio mění i název. Aby zkrátka přešlo na jiný styl práce, procesů a produkce.
Oznámení sice neprovázely žádné konkrétní informace o chystaných titulech, Halo Studios ale ukázalo záběry z projektu Foundry, na kterém si vyzkoušeli sílu a možnosti Unreal Enginu 5. Jde však pouze o koncept, nemáme o Foundry přemýšlet ani jako o základu pro další hru.