Ghostrunner je v mém seznamu očekávaných her na velmi vysoké pozici. Temný kyberpunk se zde spájí s Shadow Warriorem, ale akce je zde stejnou měrou vyvážená neotřelým, jakoby puzzlovitým systémem.
Nepřátele sice zabijete na jednu ránu, jste svižní a umíte běhat po zdech, což vše nahrává akční složce. Zároveň ale sami padnete po jediném zásahu kulkou, takže se snadno může stát, že se s dvěma či třemi protivníky najednou zapotíte na mnoho pokusů. Musíte najít ideální cestu skrz jejich přepůlená těla, využít prostředí ke svému prospěchu, ve správnou chvíli zpomalit čas a udělat bleskurychlý manévr před uhánějícím projektilem.
Přidejte si k tomu rytmický soundtrack a máte zaděláno na velmi originální počin. Ghostrunner jste si mohli sami vyzkoušet letos v květnu v rámci dema, které je už bohužel nedostupné. Pokud jste ho prošvihli, podívejte se na náš GamesPlay, kde jsme ho celé odehráli (mělo sotva čtvrt hodiny).
IGN před pár dny rovněž vydalo záběry z hraní, ale z pokročilejší fáze hry. V Ghostrunnerovi se vám postupně odemykají různé možnosti pohybu i boje. Na těchto záběrech z hraní se představují lanové skluzy, jakési trampolíny a jak vidno, nepřátelé budou časem chránění štíty, jimž je nejprve potřeba zničit generátor.
Záběry rovněž prozrazují, že hra bude umět zpomalit. V jednu chvíli je cesta kupředu zahalená hádankou s otáčivými billboardy a i při pouhém sledování je cítit, že adrenalin poklesne. Ale je dost dobře možné, že přesně takové odpočinkové pasáže budou víc než vítané.
Ghostrunner stále nemá datum vydání, ale Steam slibuje rok 2020, přičemž se chystá i pro PlayStation 4 a Xbox One. Víc se máme dozvědět 15. září, tak snad tehdy zazní i datum vydání. A ještě se můžete hlásit do uzavřené bety. Držím palce, ať si vás tvůrci vyberou, protože Ghostrunner rozhodně stojí za vyzkoušení.