Je zřejmé, že Crytek nechtěl nést velké náklady na provozování multiplayerového titulu na svých, pořád převážně ještě vývojářských, bedrech a spojení se silnou firmou je logické. Vás ale byznys věci zřejmě moc nezajímají, na rozdíl od hry samotné. Fakt, že jenom v Rusku má hra přes 2 miliony registrovaných hráčů u free-to-play záležitosti zas tak velkou vypovídací hodnotu nemá. Že ale Warface přilákala tolik kolegů hráčů z Ruska, že došlo k překonání místních rekordů v počtu souběžně hrajících hráčů, to už něco znamená.
Ostatně, Warface nevypadá vůbec špatně na pohled, nabízí PvE i PvP obsah a většinu klasických háčků podobných multiplayerovek. Ti z vás (a nepochybuju, že se někdo najde), kteří jste zkoušeli Ruskou verzi s ENG překladem, by mohli mnohem zodpovědněji popovídat o tom, jak hra funguje po stránce hratelnosti, jakým stylem se nejčastěji hraje (BF/CoD), a jak Cryteku funguje onen free-to-play model, čili jestli je nutné do hry zahučet za větší peníze, aby si člověk všechnu tu akci náležitě užil. My ostatní se o kvalitách či nekvalitách hry přesvědčíme až se rozeběhne v Evropě oficiálně.