Fighter Within nebude jen obyčejná boxovaná, ale budete moct využívat celé své tělo - kopat nohama, uhýbat tělem, blokovat přicházející útoky a dělat i delší komba. Pravda že pokusy o zapojení celého těla na současném Kinectu nikdy v rychlejších hrách nedopadly zrovna nejlíp, ale nový Kinect má být podstatně vylepšený, takže by to fungovat mohlo.
“Nový Kinect na Xboxu One vás díky přesnější a responsivnější technologii pro snímání pohybu, obrazu a hlavu do hry pohltí tak, jako nikdy dřív. Ubisoft pro Kinect na Xboxu 360 vydal širokou škálu inovativiních a exkluzivních titulů a bez pochyb hráčům opět poskytne unikátní zážitek na Xbox One s Fighter Within,” řekl v tiskové zprávě George Peckham, který v Microsoftu pracuje jako hlavní manažer Global Publishing Group.
Ze hry máme zatím jen první video, které je stejně většinou hrané a hrstků obrázků, ale i to málo co je zatím venku, vypadá opravdu dobře. Vývojáři taky ostatně nemusí renderovat nějaký obrovský otevřený svět, ale jen malou arénu a výpočetní výkon Xboxu One mohou soustředit hlavně na dva bojovníky. Na Venture Beat mají dost nekvalitní video toho, jak se Fighter Within hraje v reálu, takže představu o funkčnosti si můžete udělat už teď.
“Na prvním Kinectu nebyla tahle hra vůbec možná, protože prostě nebyl dostatečně přesný. Díky nové generaci senzoru teď ale můžeme přesně snímat dva hráče před televizí. Snímání je opravdu jedna ku jedné, takže to, co děláte v reálu, se přesně projeví i na obrazovce,” pochvaluje si v rozhovoru pro Polygon nový Kinect Luc Verdier z vývojářského studia Daoka, které na hře pro Ubisoft pracuje.