Tomb Raider: The Angel of Darkness vyšel v roce 2003 a mezi fanoušky série je obecně považovaný za ten vůbec nejhorší díl. Lara tehdy měla řádné problémy s kamerou, animacemi i s ovládáním. Julian Guba, který si říká FreakRaider, se ovšem rozhodl téhle hře krapet napravit renomé a spolu s Konradem Majewskim pracuje na fanouškovském remaku v Unreal Enginu 4.
Dvojice se teď podělila o Lařin předělaný 3D model, za který by se nemusel stydět ani oficiální remake. Těžko soudit, jestli se pouhým dvěma lidem podaří předělat celou zhruba 14hodinovou hru včetně nepřátel, úrovní a dalších záležitostí, záběry z úvodního levelu nicméně vypadají skvěle.
zdroj:
Julian Guba
zdroj:
Julian Guba
Autoři chystají brzy vydat vývojářský deníček, kde blíže nastíní svoje plány. Nezbývá než doufat, že právníci Square Enixu nezavětří příležitost tenhle projekt v rané fázi zaříznout, protože zatím působí velice slibně.