The Metronomicon obsahuje základní aspekty hry na hrdiny – hráči spravují svou partu hrdinů, vylepšují jejich vlastnosti a dávají jim nové vybavení. Putování svých svěřenců sledujete ve 2D pohledu, ovšem tady už vstupuje do hry nepřehlédnutelná hudební složka, která kombinuje nejrůznější žánry elektronické hudby a vyznačuje se rychlým tempem.
Hra stojí a padá se soundtrackem, na němž se podíleli například Jimmy Urine z Mindless Self Indulgence, Shiny Toy Guns, YACHT, Perturbator, J-Punch a Dj CUTMAN. Hudební doprovod pak bude diktovat tempo hry a především soubojů – v The Metronomicon hraje prim rytmická hratelnost a s ní související načasování akcí.
zdroj: Archiv
Každé z bojišť je tak vlastně tanečním parketem, na kterém čtveřice hrdinů čelí oponentům. Ve chvíli, kdy máte jednu postavu pod kontrolou, musíte se trefovat do hudebního rytmu, což se projevuje na přesnosti a účinnosti vašeho boje. Princip zatím přitom vypadá podobně, jako třeba v Guitar Hero.
Ve vývojářském deníčku hovoří šéf vývoje Danny Garfield o nápadu, který k Metronomiconu vedl. Původně chtěli v Puuba Games vytvořit plnohodnotné příběhové RPG s barvitými postavami a s komplexním systémem rozvoje postav. Zároveň ale chtěli mít hru, která bude neustále v pohybu a její tempo neuvadá. A odtud byl již jen krůček k myšlence vytvořit rytmický titul, ve kterém postavy během boje používají schopnosti za pomocí hudební složky a kde jedna skladba může mít zcela odlišný průběh pro různé typy postav.
zdroj: Archiv
Jak tahle kombinace bude fungovat je ve hvězdách, podání působí opravdu extravagantně. Je ale vidět, že hra už má za sebou kus práce - The Metronomicon by totiž měla vyjít ještě během tohoto roku, a to na PC a MAC.