Electronic Arts se o víkendu dostalo pod palbu fanouškovské kritiky. Do EA Sports UFC 4 totiž mělo přibýt množství reklam týdny po vydání, aby se sportovní titul vyhnul kritice v recenzích. Asi nejokatějším příkladem je video sdílené na sociální síti Reddit uživatelem Ydino, kde opakované záběry z oktagonu přeruší reklama na seriál The Boys od Amazon Prime Video. Logo seriálu se promítá také na podlahu ringu.
EA decided to add full-on commercials in the middle of gameplay in a $60 game a month after it's release so it wasn't talked about in reviews from r/assholedesign
Uživatelé jsou na vydavatele patřičně naštvaní a rozhodně odmítají, že by mělo jít o „autentický zážitek“ jako u sledování televizních přenosů, jak se umístění reklam snažil hájit jeden z komunitních manažerů Electronic Arts, Corey Andress.
Ten potvrdil, že se tento druh reklamy přímo zasahující do hraní skutečně objevil, ale už byl deaktivován. Dodal, že v letošním ročníku UFC vlastně nebyl novinkou, i když připustil, že se reklamy ve sportovních titulech obvykle objevují hlavně v menu a v prostředí sportoviště.
„Z vaší zpětné vazby je nadevše jasné, že reklamy v rámci opakovaných záběrů a v podobě překryvů nejsou vítané. Ze hry byly odstraněny a omlouváme se za všechny pokažené herní zážitky, které jimi mohly vzniknout,“ píše Andress. Ve vyjádření dále uvedl, že se tento typ reklamy v UFC 4 už v budoucnu neobjeví.