Zápletka však není moc důležitá, protože základním pilířem hratelnosti Distant Star: Revenant Fleet je opakované hraní a snaha dostat se v každé hře o kousek dál. S flotilou prolétáváte sektory v galaxiích a snažíte se udržet v provozu co nejvíc lodí. Střety probíhají jako v každé jiné real-time strategii. Prostě kroužíte se svými loďkami a nařizujete kam útočit, jaké schopnosti používat a přitom se modlíte, aby jich přežilo co nejvíc.
Zdá se rovněž, že postup flotily vesmírem bude mít leccos společného s FTL. Ne každý protivník je nepřátelský a v nabídce budou i různé typy misí. Říkám budou, protože momentálně je Distant Star: Revenant Fleet v alfa verzi a typů misí nabízí jen pár, navíc létáte jen v jednom sektoru.
Rogue-like element by mělo zajistit náhodné generování misí i protivníků, jejichž síla má postupně narůstat, přičemž na konci vás čeká v rámci příběhu jedna obrovská a krvavá rozhodující bitva o vše.
Vizuálně se Distant Star: Revenant Fleet chlubí tradičním vzhledem „pastelkového“ vesmíru. Primárně jde o vizuální efekty při jednotlivých bitvách a stereotyp vesmírného prostoru nahrazují prostředí jako třeba růžové mlhoviny apod. Navíc mají být ve vesmíru „rozházené“ různé objekty, třeba planetky a trosky lodí z jiných bitev, díky nimž můžete taktizovat a boje neprobíhají jen na 2D ploše bez ničeho.
Distant Star: Revenant Fleet prošla Steam Greenlight a k dostání je nyní v alfa verzi za 5 liber. Samozřejmě je třeba si uvědomit, že jde o rozpracovanou hru v nepříliš pokročilém stádiu vývoje. Pokud ale máte rádi podobný typ her a vaše srdce plane touhou po vesmírných bitvách, zoufalém manévrování a nechce se vám čekat na Gratuitous Space Battles 2, možná se z Distant Star stane váš oblíbený projekt, na jehož vývoji se může podílet svými postřehy a připomínkami.
zdroj: Vlastní