A od té doby peníze Allenovi přibývají mnohem rychleji (za tři týdny 70 tisíc, za tři dny pak 30 tisíc dolarů). Jak vysvětlil ve svém příspěvku pro Kotaku, šlo o špatnou propagaci samotné hry i jména těch, kteří na ní pracují. Momentálně už hráči na vývoj Takedown dali okolo 100 tisíc dolarů, a byť tím hra stále není zaplacená, její situace se podstatně lepší. Do konce kampaně však chybí už jen 4 dny a Allenovi stále chybí 100 tisíc dolarů, tedy polovina požadované částky.
Designér slibuje, že namísto filmových akcí se jeho taktický Takedown pomyslně vrátí do éry her Rainbow Six a série SWAT. Důraz chce klást na realismus a týmovou spolupráci, přičemž Takedown by měl v hráčích podněcovat taktické uvažování. Pokud se podaří sehnat potřebné peníze, bude se hra vyvíjet pro PC, PS3 a X360. Podaří se to, nebo půjde o jeden z mnoha případů, kdy Kickstarterová kampaň z různých důvodů nezafungovala?