Company of Heroes 2 od Relicu vyjde příští rok
zdroj: tisková zpráva

Company of Heroes 2 od Relicu vyjde příští rok

4. 5. 2012 9:25 | Novinky | autor: Adam Homola |

Stýskalo se vám po druhé světové válce? Nebo po partě hrdinů? Pak má pro vás Relic dobrou zprávu. V příštím čísle anglického PC Gameru dojde k velkému odhalení připravované strategie Company of Heroes 2. U kormidla jsou pořád vývojáři původního Company of Heroes z Relic Entertainment a vydavatelem je pořád THQ. Tentokrát ale zapomeňte na Normandii a podobné ikonické bitvy, které jsme už hráli nesčetněkrát ze všech možných i nemožných úhlů. Company of Heroes 2 se zaměří na trochu méně provařenou východní frontu, kde samozřejmě nebude chybět Stalingrad, Smolensk, Kursk, Moskva a další.

Company of Heroes 2 zní až podezřele dobře. Relici totiž slibují větší realističnost a autentičnost, taktická vylepšení a prý se rozhodně nesnažili nacpat do hry zbytečné nové módy a minihry. Děkujeme. Company of Heroes 2 nemá být dle slov vývojářů jiné. Má být nové a bude toho víc, než kdy dříve a uspokojit by mělo především skalní fanoušky série, až pak všechny ostatní. Rajská hudba pro moje uši.

Z novinek, které z naskenového časopisu vyštrachal Reddit, bude ve hře funkce zvaná True Sight, tedy skutečný dohled. Hráč prý uvidí přesně to, co jeho vojáci. Takže zapomeňte na to, že se budete koukat za roh budovy, nebo za hlouček stromů. V reálu byste taky neviděli ani ň. Také budete muset dávat pozor, kam hodíte vlastní kouřový granát, protože ani přes ten neuvidíte. A když jsme u toho kouře, tak vývojáři samozřejmě zamakali i na efektech a grafice obecně. Jeden příklad za všechny má být procedurální sníh. Sníh bude mít hloubku, a když přes něj pojede tank, bude ho, stejně jako v reálu, mačkat. I tank ale může ve velké sněhové vánici zapadnout, čehož může zase využít pěchota a tank fikaně obejít.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

A kdy se té nádhery dočkáme? Někdy v roce 2013. Ke konci článku se ještě PC Gamer vývojářů zeptal na Company of Heroes Online. Jen takové maličké rýpnutí do otevřené rány. V místnosti prý zavládlo hrobové ticho, načež vývojáři řekli, že to po betě radši stopli - hra se jednoduše nechytla, vývoj byl prý velmi zajímavý a byla to pro ně výzva. Údajně se ale hodně naučili, tak doufejme, že to uplatní v Company of Heroes 2.

Nejnovější články