Chystané JRPG Edge of Eternity mixuje japonskou klasiku a nové nápady
zdroj: tisková zpráva

Chystané JRPG Edge of Eternity mixuje japonskou klasiku a nové nápady

16. 2. 2017 16:35 | Novinky | autor: Václav Pecháček |

Včera tomu byly přesně dva roky, co na Kickstarteru uspělo nezávislé JRPG Edge of Eternity. Pramení z toho dvě zjištění. Zaprvé, slovo Eternity v názvu vám zaručí povedenou crowdfundingovou kampaň. Zadruhé, je škoda, že nám hra až dosud prokluzovala žurnalistickým sítem, protože podle videí to vypadá na láskyplnou poctu tradičnímu žánru japonských RPG včetně kombinace tahových a realtimových prvků, podivuhodného světa, přehnaně obrovských zbraní a zajímavých protagonistů.

Lákadlo první: vypadá to moc pěkně, od modelů postav přes prostředí až po kouzelné efekty. Lákadlo druhé: čeká vás originální univerzum kombinující prvky fantasy a sci-fi. Lákadlo třetí: Přes zjevnou inspiraci klasikami žánru se dočkáte i novinek, například evoluce zbraní řízené vašimi volbami. Lákadlo čtvrté: příběh je nelineární, větvící se podle toho, co uděláte. Lákadlo páté: budete se vozit na rozkošných křížencích koček a klokanů jménem Nekaroo. Lákadlo šesté: krom PC si to všechno budete moci užít i na Xbox One a PlayStation 4. Výhrada první a poslední: Daryon a Selen patří mezi nejgeneričtěji znějící jména hlavních postav v historii lidstva.

A teď pár slov k bojovému systému. Je založený na klasické formuli Active Time Battle proslavené sérií Final Fantasy, ale s některými zajímavě znějícími úpravami. Střetnutí s nepřítelem vás například nepřenese na jiné bojiště – okolí zůstane naprosto stejné. Pokud na obludu narazíte poblíž kopečku, pak se bude bojovat poblíž kopečku. Když mezi vámi teče potůček, pak si při boji minimálně zchladíte chodidla. Jedná se o příjemný detail, ale o dost zásadnější bude spíš přídavek strategického pohledu, v němž své postavy posouváte po hexech jako v nějaké běžné tahové strategii. Přesný výběr té správné pozice bude klíčový, neboť vám umožní přerušit ničivé nepřátelské útoky, ještě než na vás dopadnou.

Je stěží uvěřitelné, že za celý projekt zodpovídá miniaturní čtyřčlenné studio Midgar. Ze záběrů z nedávno vydané alfaverze byste to tedy rozhodně nepoznali. Do alfy se bohužel dostanou pouze přispěvatelé na dostatečně vysokém stupni odměny, takže si Edge of Eternity zatím jen tak nevyzkoušíte. 

zdroj: Archiv

Nejnovější články