Chystá se další díl RPG Pathfinder. Ve Wrath of the Righteous se stanete lichem nebo andělem
zdroj: Owlcat Games

Chystá se další díl RPG Pathfinder. Ve Wrath of the Righteous se stanete lichem nebo andělem

6. 12. 2019 16:30 | Novinky | autor: Jiří Svák |

Podobně jako u prvního RPG ze světa Pathfinder jde také u připravovaného dalšího dílu o adaptaci jedné z příběhových knih podle papírové předlohy. Po strategicky laděném Kingmakerovi by se ale tentokrát mělo jednat o přímočařejší cRPG dobrodružství, ve kterém budou hrdinové bojovat proti démonické invazi.

Wrath of the Righteous je třináctou příběhovou knihou univerza Pathfinder, která se odehrává v oblasti Worldwound, tedy místa, kde se v minulosti vyrojily hordy démonů. Společným silám dobra se démony porazit nepodařilo, tak je alespoň zadržely na místě pomocí magie. Jak už to ale bývá, nic netrvá věčně, takže se démoni přes bariéru nakonec dostali a teď ohrožují samotnou existenci světa. Jako správní hrdinové je samozřejmě půjdete zastavit.

Příběhové pozadí to není příliš originální, koření by ale hře mohlo dodat nové mýtické směřování (Mythic Path), které hráči přidává další možnosti ve vývoji postavy. Bude tak možné se vypracovat třeba na pána lichů velícího armádám nemrtvých, anděla se schopností povolat síly nebes nebo Trickstera, který dokáže obrátit karty osudu (hod 1 neboli kritický neúspěch převrátí na 20 neboli přirozený úspěch).

zdroj: Archiv

Podle vývojářů bude mít mýtický rozvoj postavy zásadní dopad nejen na hrdinu, ale i na svět kolem. Samozřejmě, jako pán lichů nebude vaše postava miláčkem zákonně dobrého společníka, kromě jasných implikací v družině ale budou podle autorů superschopnosti ovlivňovat i samotný příběh. Mýtický rozvoj by měl být každopádně odlišný od papírové předlohy, vývojáři ho budou chtít co nejvíc přizpůsobit specifikům počítačové hry.

Kromě mýtických pravidel přibudou do hry další povolání. Katalog z prvního dílu rozšíří ještě Witch a Oracle, ale pouze u této dvojice autoři skončit nechtějí. Tak uvidíme, s čím se v průběhu vývoje ještě vytasí.

Pro dračákové buildery to každopádně zní jako rajská hudba. Jsem zvědavý, jaké synergie budou panovat mezi tradičním rozvojem postavy a mýtickými silami, ale vypadá to slibně.

Za hrou stojí stejný produkční tým včetně Chrise Avellona jako narativního poradce, datum vydání ještě nebylo oznámeno.

Nejnovější články