„Nová battle royale od Ubisoftu bude za tři roky skvělá.“ Tak zní titulek Adamových dojmů z Hyper Scape, pod který by se zjevně podepsala spousta hráčů. Zatímco červencový launch otevřené bety si v Ubisoftu pochvalovali, ostrý start na konzolích o měsíc později už nedokázal naplnit vysoká očekávání vývojářů ani hráčů.
Hře se zkrátka příliš nedaří a je potřeba jednat, aby za ty tři roky skutečně byla skvělá. Budoucnost Hyper Scype rozebírá oficiální blogový příspěvek, ve kterém Ubisoft specifikuje pět hlavních pilířů, na které se teď zaměří dedikované týmy. Studio se totiž rozdělí na pět samostatných buněk, které budou koncentrovat veškeré své snahy na konkrétní pilíře a nic jiného. Tento systém prý skvěle zafungoval ve vývoji Rainbow Six Siege, tak snad to vyjde i tady.
První pilíř se bude věnovat komfortu v soubojích. V současné době je prý zejména na konzolích obtížné mířit, sledovat a zároveň trefovat ostatní hráče, což platí hlavně pro nováčky. Těm se zvlášť věnuje druhý pilíř, který bude zkoumat možnosti, jak čerstvé rekruty lépe zaučit a umožnit jim v drsném futuristickém městě uspět.
Třetí pilíř se zaměří na herní módy. Aktuální vlajkový mód Crown Rush je prý až moc přísný, takže se časem objeví možnosti respawnu a jiné módy typu deathmatch s jinými počty hráčů. Čtvrtý pilíř si dává za cíl přinést lákavější odměny do mid- a endgamu, jelikož momentálně hráči nemají moc důvodů ve hře setrvávat.
A konečně pátý pilíř je pouze uspíšením plánované podpory crossplay, která by měla napomoct řídké základně při matchmakingu. Není toho málo, takže si na renovovaný Hyper Scape zřejmě ještě počkáme.
Mezitím se ve hře 6. října rozjede druhá sezóna s novou zbraní, sezónním módem „Podlaha je žhavá láva“, novým monumentem v městské zástavbě, chystá se halloweenská událost, nový battle pass a další.
Hrajete Hyper Scape? Nebo si počkáte na implementování popsaných změn? Anebo vás snad nová battle royale vůbec nezajímá? Dejte nám vědět do komentářů nebo zamiřte na náš Discord.