Viktoriánský survival Nightingale vyšel v únoru v early accessu mezi přehlídkou dalších indie megahitů jako Palworld, Enshrouded nebo V Rising, který naopak předběžný přístup opustil. I přes unikátní mechanismy a krásnou grafiku ale vysněných výší komerčních úspěchů svých konkurentů nedosáhl a zápasil s nezájmem, který chtěli tvůrci z Inflexion studia získat sérií zásadních změn. Jestli se jich dočkáme, je otázka, protože studio snižuje počty zaměstnanců a zavírá jednu pobočku.
„Stejně jako jiná studia jsme narazili na krutou realitu herního průmusly a po prozkoumání všech možností musíme učinit obtížné rozhodnutí a propustit některé naše talentované zaměstnance. Předběžný přístup Nightingale nebyl komerčně úspěšný, aby na něm mohlo dál pracovat studio o takové rozloze. Kvůli tomu projde kanadská pobočka restrukturalizací a britská kancelář skončí úplně,“ vysvětluje v oznámení ředitel Aaryn Flynn.
Co to znamená pro Nightingale? Nejspíš přehodnocení rozsahu a cílů. Flynn ujišťuje, že se včas dozvíme o nové roadmapě a plánovaných updatech. Snad restart vývoje, byť v menším počtu lidí, bude mít reálné komerční cíle, aby zeštíhlené studio dokázalo hru dokončit. Protože snížení rozpočtu a škály hry nejspíš k nastartování nového razantního zájmu o Nightingale nepovede.