Akční modul Star Citizen si jen tak nevyzkoušíte, Roberts vysvětluje proč
zdroj: tisková zpráva

Akční modul Star Citizen si jen tak nevyzkoušíte, Roberts vysvětluje proč

29. 6. 2015 19:04 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Vlastně za to může humbuk kolem vydání třetího Zaklínače, následná herní výstava E3 a nyní nějaké ty problémy s PC verzí Batmana, že jsme úplně zapomněli na Star Citizen - hlavně na plánované vydání střílečkového modulu s názvem Star Marine. Jak v ultra-dlouhém vzkazu všem podporovatelům připomíná Chris Roberts, původně chtěli tvůrci první verzi akčního modulu nabídnout hráčům po konci PAXu v dubnu, ale už v polovině května bylo jasné (viz článek), že to jaksi nevyjde. A nyní Roberts, ve zmíněném sáhodlouhém vyznání vysvětluje, proč si ještě na vydání Star Marine počkáme - neznámo jak dlouho.

Důvodů, proč ještě Star Marine modul nevyšel a hned tak ani nevyjde, je hned několik. Roberts je ve svém dopise komunitě rozebírá velmi podrobně, ale těch základních je několik. Jednak se tvůrci rozhodli kompletně přepsat síťovou architekturu i spouštěcí aplikaci, ale zároveň chtějí odladit pocit z hratelnosti a zapracovat například na animacích postav, aby v rámci Star Marine vypadaly dobře (a byly stejné) při pohledu z první i třetí osoby.

Přestože Roberts a kolegové nemají pro hráče ani předběžný nový termín vydání první hratelné verze akčního modulu, zdůrazňují, že zatímco se programátoři perou se síťovým kódem, zbytek vývojářů maká na vylepšení pohybových animací, úpravách map, tvorbě nových postav, zbraní a dalších nezbytnostech včetně nasvícení a jiných detailech.

Podobně pokračuje i vývoj zbylých modulů, které by dohromady měly tvoři Star Citizen jako celek - příběhového Squadron 42 modulu, perzistentního světa, Arena Commander modulu a dalších.

Závěr svého vzkazu fanouškům a podporovatelům věnuje Chris Roberts zdůraznění, že v dalších týdnech a měsících tvůrci zapracují na lepší komunikaci o všech událostech ohledně vývoje, potažmo prosbě o trpělivost, která je spojená s budováním rozmáchlé hry, nebo spíše projektu.

Nejnovější články