4K screenshoty Death Stranding na PC vypadají parádně
zdroj: DSOGaming

4K screenshoty Death Stranding na PC vypadají parádně

4. 7. 2020 11:23 | Novinky | autor: Jiří Svák |

Podle původního plánu už měli PC hráči touto dobou balancovat s nákladem Sama Bridgese, kvůli situaci způsobené koronavirem se ale vývojáři rozhodli hru odložit na 14. července.

Alespoň jsme se dočkali několika nových schreenshotů, kde se PC verze Death Stranding předvádí v širokoúhlém 4K (cca 3840 × 1645 px, aka UHD s letterboxem). Není to sice plné 4K, nicméně alespoň tak Death Stranding na PC ukazuje, že se s podporou widescreen displejů počítá.

Koukněte se sami a nezapomeňte si snímky zvětšit:

Minimálně textury na PC vypadají na vyšší rozlišení než na PlayStationu 4, i když musíme stále smeknout před vývojáři, co dokázali na dnes už postarší konzoli vykouzlit. Ostatně, Death Stranding sdílí engine (Decima) s hitem Horizon: Zero Dawn, který proslul svými krásnými scenériemi. Ten má mimochodem toto léto také vyjít na PC.

PC verze bude mít navrch i v počtu pixelů. Verze pro PlayStation 4 Pro se sice honosila nálepkou 4K, nešlo však o plné UHD, ale jen upscale z nižšího rozlišení. Očekáváme také stabilnější FPS, které se na konzoli bohužel propadalo pod základních 30 FPS.

PC hráči nebudou na 60 FPS potřebovat nijak našlapaný stroj, ve Full HD to zvládne i karta nižší střední třídy, jak ukazují oficiální systémové požadavky.

Systémové požadavky Death Stranding PC zdroj: 505 Games

Nároky ale budou pochopitelně výrazně stoupat, jakmile si rozlišení zvýšíte. S nepříliš náročným základem, jakým je GTX 1060 6 GB, by se ale na vyšší rozlišení než Full HD mohli dostat i majitelé slabších karet, než je úplný strop nabídky v podobě RTX 2080 nebo 2080 Ti. Takový Doom Eternal dokázal, že to jde, tak třeba podobně překvapí i Death Stranding.

Pomoci by mu v tom měla technologie DLSS 2.0, jejíž podporu ve hře oznámila Nvidia. DLSS je sofistikovaný upscale s pomocí strojového učení a hodí se primárně pro rozlišení 4K, kde dokáže výrazně srazit nároky na výkon. Podpora ray tracingu ale ve hře nebude, jak potvrdil PCGamer ve svých dojmech z PC verze, takže je otázkou, jak ušetřený výkon při poměrně nízkých požadavcích využít. Uvidíme už 14. června na Steamu nebo Epicu.

Nejnovější články