To jsou vzletná prohlášení, ale přišlo i na konkrétnější tvrzení, podložená i čísly. „Můžeme vzít prakticky cokoliv, co běží na PC nebo high-end konzoli a spustit to na Tegra“, vysvětluje Tim Sweeney. Potenciál na to Tegra K1 má. Poběží na ní DirectX 11 a OpenGL 4.4 technologie.
Tegra K1 bude pohánět 192 CUDA jader (Tegra 4 má 72 jader) založených na architektuře Kepler a objeví se ve dvou variantách. První 32bitová s čtyřjádrovým A15 CPU se objeví v první polovině roku. 64bitová s nvidiáckým SuperCore dvoujádrem ARM „Denver“ pak v druhé polovině roku. Každopádně, jak se přesvědčíte i ve videu, Tegra K1 počítá do budoucna s Unreal Engine 4, který bude čip podporovat. Pro demonstraci toho, co umí bylo předvedeno několik technologických dem ukazujících možnosti zobrazení.
Jde samozřejmě o dema, ale když si člověk uvědomí, že jde o mobilní čip, uvědomí si, jaké skoky technologie dělá. NVIDIA vede rétoriku směrem, že s takovýmto vývojem mobilního hraní se pojem multiplatformy stává opravdu širokým a vývojáři budou moci vytvářet next-gen tituly na všechny platformy. Ve srovnání s novými konzolemi a špičkovými PC se to zdá být hodně přitažené za digitální vlasy (a to nemluvíme o specifických rozdílech v ovládání), ale onen dynamický, možná až drastický vývoj mobilních technologií je nepopiratelný.