„Když se náš projekt The Last of Us přehoupl do poslední vývojové fáze, uvědomili jsme si, jak neuvěřitelně impozantní je cesta Joela a Ellie. Ale místo toho, abychom polevili ze svých nároků, jsme došli k zásadnímu závěru, že si hra nutně zaslouží ještě několik týdnů péče, aby každičký detail odpovídal vysokým interním standardům společnosti Naughty Dog,“ svěřují se oba dva vývojáři a nezdají se z toho být nijak zvlášť smutní. Ostatně, to byste nemuseli být ani vy. Je zjevné, že s vývojem se nic špatného neděje, měsíční zpoždění je v zásadě normální věc, a pokud to hře pomůže, tak jen lépe.
Pokud ale cítíte urgentní potřebu si na The Last of Us šáhnout hned, jak to jen bude možné, tak čtěte v tomto článku, jak se dostat privilegovaně k demoverzi. A pro inspiraci tu ještě máme článek o temných zákoutích plných příšer, která na vás ve hře čekají. Až tedy vyjde v polovině června.