Prostřílejte se zpátky v čase skrz berlínskou zeď v All Walls Must Fall
zdroj: tisková zpráva

Prostřílejte se zpátky v čase skrz berlínskou zeď v All Walls Must Fall

29. 7. 2017 10:00 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Tvůrci z berlínského studia inbetweengames před pár měsíci uspěli se svou alternativní vizí studené války na Kickstarteru a povedlo se jim vybrat dokonce více než dvojnásobek požadovaných 15 tisíc eur na zrealizování taktické hry All Walls Must Fall. Backeři se rané verze hry dočkali záhy, zatímco my ostatní musíme vydržet do 8. srpna, kdy bude spuštěn předběžný přístup.

All Walls Must Fall je snad po všech stránkách bizarní počin, ale jako celek, může slušně šlapat. Ocitáte se ve futuristickém Berlíně v roce 2089, který je stále sužovaný studenou válkou a stále rozdělen berlínskou zdí na dvě více méně neválčící strany. Věci se dají do pohybu až s hrozícím nukleárním zánikem světa.

Obě zúčastněné strany začnou vysílat své agenty na mise zpátky v čase, aby vypátrali, kdo stojí za hrozícím útokem. Vy tak v kůži postaršího agenta Kaie prožíváte jednu a tu samou situaci stále a stále dokola, dokud se vám nepodaří dojít až na její konec bez olova v čele.

zdroj: Archiv

Někdy půjde procedurálně generované úrovně s pevně daným cílem vyřešit zcela diplomaticky třeba i s použitím hackovacích schopností a jindy se zase budete muset spolehnout na palné zbraně. All Walls Must Fall v tomto ohledu nabízí poměrně netradiční tahové souboje, kde se nestřídáte v tazích se soupeři.

Čas se zde totiž zastavuje a spouští v rytmu intenzivní elektronické hudby, což může připomínat originální RPG Crypt of the Necrodancer. V jednu chvíli tak všichni zamrznou a vy máte pár vteřin na rozdání akcí, aby se věci daly opět do opravdu hektického pohybu. Z videa působí souboje velice chaoticky a jen doufám, že vlastní hraní bude spíše intuitivní než zmatené.

Backeři do teď mohou hrát v podstatě základní torzo hry, které se se spuštěním early accessu rozšíří o dosažený stretch goal v proběhlé kampani. Ten přináší nové nepřátele ve formě dronů, kteří útočí pouze na blízko a pouze v případě, že u vás po oskenování naleznou zbraň. Drony můžete rozmlátit nebo hacknout. Dále přibydou nové mise, ve kterých musíte eliminovat dané cíle dříve, než uprchnou, nová místnost sloužící jako zázemí strážných a nová hudební skladba.

Autoři slibují obsahové updaty každých 3-6 týdnů, které se postarají převážně o dodatečné věci z dalších odemčených stretch goalů (další typy misí, nová NPC, dialogy atd.) a vychytávání chybek. All Walls Must Fallen vstoupí do předběžného přístupu na Steamu již 8. srpna za předem nespecifikovanou částku, ale vzhledem k výši jednotlivých příspěvků se dá očekávat něco mezi 13 a 20 eury.

Nejnovější články