Sean Murray z Hello Games píše: „Hra už funguje opravdu dobře. ... Nicméně, jak jsme se začali blížit naší uzávěrce, uvědomili jsme si, že některé klíčové prvky potřebují ještě trochu dolaďování, aby odpovídaly našim představám. Musel jsem udělat obtížné rozhodnutí a odložit vydání o několik týdnů, aby byl výsledný produkt opravdu výjimečný.“
Murray se samozřejmě za odložení omlouvá a doufá, že komunita zůstane hře věrná. Samozřejmě, po poměrně dlouhém vývoji by možná škarohlídy napadlo, zda vlastně ještě bude No Man’s Sky tak výjimečná a bude o ní takový zájem, jako v době jejího oznámení. Rozhodně se nedá říct, že by snad tahle vesmírná objevitelská akce ztratila své fanouškovské jádro. Pod oznámením o odkladu se objevuje mnoho hlasů, které vyjadřují pochopení, proč se tým rozhodl o pár týdnů vydání odložit.
Nu a také je tu opravdu tvrdé jádro „fanoušků,“ které bere hru a její vydání opravdu vážně. Ti zasypali studio a Murrayho výhrůžkami smrtí, což je podle nich zjevně zcela přirozená reakce na tak zásadní zvrat v jejich životních plánech. Murray to poznamenává na Twitteru spíše s humorem, nicméně to, že vám někdo napíše, že vás zabije, do určité míry zasáhne a vyděsí každého.
Že má No Man’s Sky zjevně velmi věrnou základnu těchto individuí dokazuje i fakt, že výhrůžku zabitím dostal i redaktor Kotaku, který informoval o tehdy ještě zvěstech o odkladu hry. Je pozoruhodné, jaký jedovatý mix dokáže vytvořit hloupost, anonymita internetu a posedlost koníčkem...
zdroj: Archiv