Kvůli delšímu vývoji Wasteland 2 vyjde Torment: Tides of Numenera až ke konci 2015
zdroj: tisková zpráva

Kvůli delšímu vývoji Wasteland 2 vyjde Torment: Tides of Numenera až ke konci 2015

16. 6. 2014 18:45 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Na každé pozitivní události lze najít něco negativního. Vždycky. Ani člověk nemusí být zarputilý pesimista. Když jsme tedy nedávno udělali nepatrné „juchů“ nad informací, že Wasteland 2 od inXile konečně vyjde na konci letošního srpna, nedošlo nám, že to ve skutečnosti znamená i posun vydání dalšího RPG z Kickstarteru - Torment: Tides of Numenera. Vždyť obě dvě hry vyvíjí jedno studio, jehož produkční kapacity nejsou nekonečné a od začátku bylo jasné, že inXile nejdříve dodělají a vydají Wasteland 2, a až poté se naplno vrhnou na vývoj duchovního nástupce Planescape: Torment. A taky se stalo, proto Torment vyjde až v posledním čtvrtletí roku 2015. Čeká nás ještě dlouhé ...no čekání.

V nejnovějším updatu pro backery hry z Kickstarteru upřesnil termín vydání šéf projektu Kevin Saunders, když připomněl, že během posledního týdne Kickstarter kampaně tvůrci předběžně stanovili termín vydání Tormentu na první polovinu roku 2015.

V prosincovém updatu však Saunders na rovinu napsal, že existuje přímá úměra mezi termínem vydání Wasteland 2 a Tormentu, proto termín vydání Tormentu spíše visí ve vzduchu. A protože projekt Wasteland 2 strávil v early access fázi více času než bylo původně plánováno, mělo to na vývoj a termín vydání Tormentu jasný dopad.

„Když teď máme konečně jasno ohledně plánu přesunu produkčního týmu z Wastelandu na Torment, můžeme lépe posoudit stav našeho rozvrhu. A jak mnohým z vás asi došlo, vydání v první polovině roku 2015 už není realistické. Směřujeme tedy nově k vydání ve čtvrtém kvartále 2015,“ uvádí backerům a obecně fanouškům bez vytáček Saunders a dodává, že prodloužená early access fáze Wasteland 2 zároveň prodloužila předprodukční fázi vývoje Tormentu, což samozřejmě nikdy neuškodí. Do plné produkce by tak měl základ týmu vstoupit lépe připravený a s jasnější vizí.

Saunders a jeho kolegové dále ve výživném updatu popisují, jak doposud produkce probíhala. Na hře pracovalo méně lidí než je obvyklé, kteří se věnovali nejenom práci na základech designu, příběhu či herního světa. Nezvykle malý tým vytvářel konkrétní herní obsah (lokace a herní mechanismy v nich), což je pro vývojáře dobrý základ k plné produkci, která by měla začít v průběhu dalších týdnů, jak se bude blížit vydání Wasteland 2. Podstatné je, že za rok práce tvůrci z vybrané částky přes čtyři miliony dolarů utratili jen cca 20 %, což znamená, že na zbývající vývoj jim zbývá 80 % původního rozpočtu.

Pokud vás zajímají podrobnosti o vývoji jednotlivých oblastí ve hře, případně plán ohledně technologického základu, jedenatřicátý update o vývoji Tormentu čeká jenom na vás.

Nejnovější články