Beat Saber je v předběžném přístupu na Steamu od letošního května a prakticky od počátku se těší obrovské slávě. Jako důkaz by vám mělo stačit tamější hodnocení od téměř sedmi tisíc hráčů, kterému do magických 100 % chybí pouhé tři bodíky. A to je v případě počítačové verze ještě spousta obsahu teprve na cestě.
Plná verze hry na PlayStationu je bohatší o několik písniček, nové módy, a dokonce i kampaň, kdybyste náhodou potřebovali důvod neustále se k Beat Saberu vracet a pokračovat kupředu. Nejenom z těchto důvodů si za PS4 verzi připlatíte 10 eur oproti PC verzi.
Na druhou stranu nemůžete počítat se srovnatelnou podporou modifikací, které se v případě Steam verze starají o různá vylepšení včetně multiplayeru (na kterém se ale pracuje i oficiálně). Rovněž do hry nedostanete své písničky, takže jste odkázaní na oficiální seznam, který se v budoucnu snad rozroste.
Ku příležitosti vydání tohoto jedinečného zážitku na VR jsme si včera do Fight Clubu pozvali jednoho z tvůrců Beat Saberu – Vladimíra Hrinčára. Ten se s námi podělil o opravdu mnoho zajímavých informací od samotného vývoje, přes komunikaci se Sony, jejich prezentaci na E3, až po plány do budoucna.
Tvůrci ze studia Beat Games zároveň rozjeli svůj vlastní živý Stream na YouTube, kde hodinu a půl odpovídali na zvídavé dotazy diváků. Z Q&A vyplynula například informace o chystaných DLC s novými písničkami, což bylo rovněž předmětem naší debaty.
PC verze je stále bez data vydání, ale prý by nemělo být zas tak daleko. Za sebe držím tvůrcům i projektu palce, i když už je moc nepotřebují.