Založení Trilogy Studios veterány herního průmyslu
zdroj: Archiv

Založení Trilogy Studios veterány herního průmyslu

16. 11. 2005 13:13 | Byznys | autor: Redakce Games.cz |

Designér a producent Mark Skaggs (autor Command & Conquer série z ex-Westwoodu) po dokončení LOTR: Battle for Middle-Earth tvrdil, že si jen potřebuje odpočinout a že se vrátí, což také učinil, ale nikoli zpět do Electronic Arts, nýbrž si raději založil novou vývojářskou firmu Trilogy Studios.

Jeho společníky se v ní stali Rick Giolito (klíčový tvůrce Medal of Honor: Allied Assault z EALA, zde se stane prezidentem) a Michael Pole (dřívější víceprezident distributora Vivendi Universal, podílející se mj. na Riddickovi, Empire Earth 2, NOLF, AvSP2 či Simpsons, zde se postará o finance). Jsme tedy opět svědky nového trendu, kdy se význačné osobnosti herního průmyslu trhnou od svého chlebodárce, kde byli finančně i jinak navýsost dobře zajištěni, a zkouší štěstí na vlastní pěst, zatímco mamutí vydavatelské domy naopak musí čelit neustálému odlivu talentu a schopných lidí.

Obrázek zdroj: Archiv Obrázek zdroj: Archiv Obrázek zdroj: Archiv

Typickým krokem podobně vzniklých společností je sáhnutí po zaručeném Unreal Enginu 3.0, resp. licencování této technologie od Epicu, což si Trilogy Studios mohli dovolit díky obstarání 3 milionů dolarů od soukromých investorů. Jejich prvním projektem pro PC/Xbox360/PS3 bude epizodická first-person střílečka s RPG prvky (viz přiložené artworky), která prý překvapí svým nečekaným průběhem, neotřelými nápady, kreativní hratelností a ve výsledku tak celý žánr prožije evoluci, jako se to povedlo MOH: AA při vylodění na pláži během D-Day. Na vzniku této AAA hry nesoucí novou značku (žádná licence/pokračování apod.), která má být šířena i digitální distribucí, se budou v Trilogy podílet i další zkušení vývojáři, jako John Ahlquist (hlavní programátor C&C: Generals) nebo Brady Bell (Medal of Honor tým).
zdroj: GameSpot

jd

Nejnovější články