Už i Sony se brání bazarovým prodejům, zavádí PSN pass
zdroj: tisková zpráva

Už i Sony se brání bazarovým prodejům, zavádí PSN pass

7. 7. 2011 19:27 | Byznys | autor: Petr Poláček |

Boj s bazarovým prodejem/nákupem her, ze kterého vydavatel přímo nic nemá, pokračuje. Schéma jednorázového kódu, který prvnímu majiteli hry zpřístupní obsah, za který pak kupec bazarové kopie bude muset zaplatit (protože kód už vyplácal předchozí majitel), přejímá po EA a THQ i Sony. Ještě včera to byla spekulace založená na zhlédnutí informace o PSN pass na krabici Resistance 3, ode dneška už je to oficiální.

V některých titulech od Sony budou specifické prvky (zřejmě multiplayer + možná některá DLC) zpřístupněny po zadání kódu, který automaticky využije první majitel, a případní další majitelé hry si je budou muset odemknout na základě blíže nespecifikované platby. „Neustále zvažujeme nové možnosti v rámci naší online nabídky,“ zní oficiální vyjádření Sony, ve kterém se praví, že jako první bude nový model využívat už zmíněná střílečka Resistance 3, která vychází letos v září.

Proč se Sony k tomuto kroku uchýlila, je asi všem jasné, ale jen pro jistotu ještě oficiální vysvětlení: „Tohle je velmi důležitý krok, který nám umožní nakopnout snahu o vylepšení prémiových služeb napříč portfoliem našich first-party her.“

Pokud té větě nerozumíte, tak buďte v klidu, také z ní nejsme ani trošku moudří. Snad by se dala přeložit jako: „Čím víc peněz dokážeme z lidí vytáhnout, tím rychleji budeme rozšiřovat a zlepšovat služby týkající se online funkcí našich first-party her.“ Něco na tom asi je a první majitele her to vlastně nemusí moc trápit. Pokud jste však hry zvyklí nakupovat v bazaru, tak si moc nadšení nebudete.

 

Nejnovější články