
Největším a nejrychleji rostoucím PC trhem se dle PCGA může pochlubit Čína s tržbami ve výši 4.8 miliardy dolarů, potenciál však prokazují i PC trhy v Jižní Koreji, Japonsku, USA, Anglii a v Německu. Tržby z těchto PC trhů stouply meziročně o 19% na 7.3 miliardy dolarů. Zpráva také uvádí, že právě úspěšné asijské firmy se budou významně podílet na růstu PC trhů v Evropě a Americe díky snahám o expanzi mimo svá domovská teritoria.
Zpráva PCGA z výše uvedeného dovozuje, že se PC trh dostává zpátky do kursu, protože použití inovativních obchodních modelů činí hry více přístupné skrze digitální distribuci, free-to-play model, mikrotransakce a obecně online řešení. Velcí vydavatelé navíc dle zprávy považují tržby z digitálního prodeje na PC platformě za klíčovou oblast svého růstu v dalších letech, čili do PC investují, což se ve výsledku projevuje na celkovém růstu PC trhu.
Průzkum, který vypracovala firma DFC Intelligence, údajně pokrývá všechny aspekty PC větve herního průmyslu, což by znamenalo prodej v kamenných obchodech, digitální prodej her, mikrotransakce a podobně. Přesné informace v tomto ohledu však zpráva neobsahuje, kompletní výsledky průzkumu společně s metodikou mají k dispozici pouze členové PCGA.