
Podle něj je velký rozdíl mezi těmi, kteří si vývojem her vydělávají a těmi, kteří mají vlastní práci a tvorba her je pro ně hobby. Což je svým způsobem logické – chcete, aby byl vývojář své činnosti plně oddán – ale každý někdy nějak začínal a jíst se musí. Ne nadarmo se mnoho skvělých indie vývojářů vypracovalo právě z „garáže“. Fils-Aime ovšem částečně i reflektuje obavu šéfa Nintenda, Satoru Iwaty, který vidí možnost, že by levné (opravdu levné, kolem dolaru až pěti) hry a free hry mohly potlačit celkovou hodnotu her a uškodit tak celému průmyslu – k čemuž jej přivedl mimo jiné i pohled na App Store. Jenže řešením boje malých her s velkými není v tom, že se ostře vyhradíte vůči potenciálnímu vývojářskému géniovi. Jistě, drtivá většina zůstane v garáži, ale ten jeden ze sta...