God of War Ragnarök bude mít široké možnosti nastavení přístupnosti
zdroj: GameInformer

God of War Ragnarök bude mít široké možnosti nastavení přístupnosti

9. 9. 2022 17:28 | Bleskovky | autor: Pavel Makal |

Vývojářská studia čím dál více dbají na to, aby se k jejich hrám mohli dostat i hráči s nejrůznějšími zdravotními omezeními. Microsoft pro ně dokonce vyvinul speciální konfigurovatelný Adaptive Controller, vysokoprofilové hry od vydavatelů, jako jsou Ubisoft nebo Sony, pak přicházejí s širokými možnostmi nastavení.

Nejinak tomu bude v případě God of War Ragnarök, který nabídne více než 60 různých nastavení přístupnosti pro hráče s různými obtížemi, ať už se týkají zraku, sluchu, motorických shopností nebo kognitivního porozumění.

Patří mezi ně třeba možnost nastavení vysokého kontrastu a přiřazení barevných označení různým typům předmětů či postav, které zrakově postiženým hráčům usnadní orientaci v členitém prostředí hry. Skákací pasáže se dají plně automatizovat, hráči si také mohou zapnout asistenci orientace kamery, která je bude vést k dalšímu cíli. Navzdory už tak velkorysé nabídce usnadnění si hlavní UX designérka hry Mila Pavlin myslí, že mohou jít vývojáři ještě dál.

God of War Ragnarök vychází 9. listopadu letošního roku na PS4 a PS5.

Smarty.cz

Nejnovější články