Touhle dobou bychom už možná normálně Assassin's Creed Shadows recenzovali, ale Ubisoft nakonec hru ještě o měsíc odložil, protože potřeboval čas navíc. Šárka si v preview na technický stav nestěžovala, tak by člověka napadlo, proč tým risknul hněv fanoušků a posunul vydání. Odpovědí jsou střechy.
Respektive parkour na složitých střechách, který se nedařilo včas zkrotit. Řekl to šéf vývoje Charles Benoit v rozhovoru pro IGN. „Japonská architektura, obzvláště střechy, je velice složitá. Mnohem více, když ji srovnáme s Origins nebo Syndicate. Potřebovali jsme specifické animace, abychom vytvořili plynulé pohyby a přesuny postavy během parkouru,“ vysvětluje s tím, že žádné velké změny v systémech hry už od odkladu nedělali.
Hra původně měla vyjít v listopadu, pak se dočkala odkladu na únor a nakonec teď na 20. března. Assassin's Creed Shadows vyjde na PC, Xboxu Series X/S a PlayStationu 5.