Paradox oznámil, že sníží frekvenci vydávání patchů pro vesmírnou strategii Stellaris, aby měl více času doladit změny a novinky, které se do hry chystají. Za rozhodnutí stojí nedávné vydání patche 4.0 a rozšíření Biogenesis, které do hry vedle nového obsahu přineslo několik nepříjemných bugů, včetně náhodného jevu, kdy se říše samy bezdůvodně ničily.
Tempo aktualizací bylo doposud svižné, avšak tým přiznává, že rychlost mnohdy bývala kontraproduktivní, jelikož se vydáváním rozbíjely dříve fungující mechanismy. Proto přejde na méně časté, ale obsáhlejší aktualizace, které slibují dodat větší množství odladěného obsahu. Také se bude více využívat testování v otevřené betě, aby se v širším okruhu hráčů vyloučilo co možná největší množství chyb. Obsah má v testovací verzi přibývat na týdenní až dvoutýdenní bázi, zatímco další „ostrý“ patch by měl vyjít v srpnu.
zdroj: Paradox Interactive
„Od vydání jsme vydali obrovské množství záplat v rychlém tempu, avšak tato frekvence se stala problematickou (a v některých ohledech dokonce kontraproduktivní). Při vývoji se příliš často stává, že oprava jedné chyby přinese další a já jsem našim interním QA testerům nedával dostatek času na důkladné prověření a otestování změn, které jsme prováděli,“ sype si popel na hlavu ředitel projektu Stephen Muray.
Šéf vývoje současně upřesnil, na co se tým v následujících týdnech zaměří. V hledáčku je vylepšení umělé inteligence, problémy s otroctvím či zaměstnáváním populace a možná změna designu, kdy by noví členové populace mohli rovnou zamířit do vrstvy Civilian či příslušného ekvivalentu, místo aby se stali nezaměstnanými členy své mateřské skupiny.