Geralt se na konzolích ještě musí chvíli obejít bez modifikací
zdroj: tisková zpráva

Geralt se na konzolích ještě musí chvíli obejít bez modifikací

26. 9. 2025 11:51 | Aktuality | autor: Ondřej Partl |

CD Projekt RED před nějakou dobou slíbil, že Zaklínač 3: Divoký hon dostane podporu multiplatformních modifikací, kde se propojí PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. To samo o sobě znamená, že konzole konečně dostanou jejich podporu a tamní hráči si užijí nepřeberné množství fanouškovských zlepšováků. Ale až v příštím roce.

Studio na aktualizaci stále pilně pracuje, ale vzhledem k tomu, že je ještě potřeba několik dalších věcí, rozhodlo se její vydání posunout z letošního roku na ten příští. Konkrétní datum sice nenabídlo, ale přislíbilo dodatečné informace, jakmile se update bude chýlit ke konci vývoje a testování.

Při čekání si všichni zájemci mohou přečíst oficiální FAQ, kde je detailně popsané, jak budou mody na konzolích fungovat. Myšlenka je podobná té z Baldur’s Gate 3, tedy půjde o společnou platformu, kde všechna díla vytvořená s pomocí oficiálního REDkitu budou fungovat bez problémů na všech platformách.

Ke správné funkčnosti hráči budou potřebovat účet u nástroje mod.io, jehož podpora by měla dorazit společně s aktualizací.

Nejnovější články