Brutální adventura Darkborne z vás udělá doslova štvanou zvěř
Monstra zabíjíte ve hrách po tisícovkách, lidi zabíjíte ve hrách po tisícovkách, ale počet příležitostí, kdy zabíjíte lidi v rolích monster, napočítáte na prstech jedné ruky. Přesně takový obrat v klasickém ději slibovala ambiciózní akce Project Wight, která o sobě po několika letech dává konečně vědět. Nyní už se jmenuje Darkborn, je velice brutální a vypadá skvěle.
Roguelike akce Risk of Rain 2 je každou vteřinou obtížnější
Původní plošinovka Risk of Rain je tu s námi už přes pět let a za tu dobu nasbírala mnohá ocenění a extrémně kladná hodnocení od hráčů. Není proto divu, že se tvůrci ze studia Hopoo Games vracejí s druhým dílem Risk of Rain 2, u kterého poměrně zariskovali. Rozhodli se totiž opustit pixelartové 2D a prozkoumávají stylizované 3D. A jak se zdá, risk se vážně vyplatil.
Bloodborne – videorecenze karetní hry
Víme, že se právě teď s radostí trápíte v Sekiru, ale svět deskovek tak rychle adaptovat neumí. Po deskové a karetní verzi hry Dark Souls se k nám konečně dostává i karetní hra podle Bloodborne, dalšího parádního kousku od FromSoftware. Jak se podařilo převést brutální obtížnost předlohy do karetní podoby, vám ve svérázné videorecenzi poví Petr Vojtěch.
Nejhorší hry, jaké jsme kdy hráli
Málokdo dneska hraje špatné hry. Nabídka těch dobrých je zkrátka až příliš bohatá. Občas se donutíte hrát nějakou průměrnou, když už jste si za ni zaplatili, zřídkakdy vás u sebe možná udrží i nějaká podprůměrná, pokud ji táhne silná značka nebo návykovost. Ale opravdové herní katastrofy pomalu mizí z hráčského diskurzu. V redakci jsme se tedy rozhodli, že si nostalgicky zavzpomínáme na ty nejhorší příšernosti, co nám kdy zašpinily harddisk.
Mamut vs. deset kopiníků, Totally Accurate Battle Simulator umožní skoro vše
Dlouhé čekání je u konce, tedy pokud jste už o Totally Accurate Battle Simulatoru někdy slyšeli a třesete se na jeho originální hratelnost. Hra je ve vývoji přes dva roky a konečně se dostává k hráčům v podobě early accessu. A nejde o nic jiného než o na fyzice založené bitvy hloupé umělé inteligence.
Battle royale mód Call of Duty: Black Ops 4 je v dubnu free-to-play
Firestorm pro Battlefield V je ještě žhavou novinkou, zatímco Blackout si v Call of Duty: Black Ops 4 hoví od začátku. Od momentální hlavní konkurence v žánru battle royale tyhle dva ovšem dělí ta potíž, že si k jejich hraní musíte pořídit základní hru. Activision se teď snaží nalákat do Blackoutu nové hráče – během dubna si tenhle mód můžete zahrát zadarmo, a ještě na nové mapě.
Shakes and Fidgets přivítala zběsilého Berserkera
2. 4. 2019
|
Inzerce
Jedna z nejoblíbenějších her světa, Shakes and Fidget rozšiřuje řady dobrodruhů, s nimiž se můžete vydávat na rozsáhlé výpravy za slávou a bohatstvím. Pokud máte rádi trochu toho zběsilého boje (vlastně hodně), určitě vás potěší nový přírůstek mezi povolání tohoto satirického RPG – Berserker.
Zvířecí adventura Shelter pokračuje třetím dílem se slony
První dva díly zvířecích dobrodružství Shelter u kritiků moc nezabodovaly, ale zjevně se líbí hráčům, což indie studiu Might and Delight stačí jako důvod pokračovat. Po jezevci z prvního dílu a rysovi z druhého se v Shelter 3 stáváte opatrovnickou slonicí.
GamesPlay – hrajeme We. The Revolution z Velké francouzské revoluce
Revoluce jsou ošemetná věc a boj proti tyranii se snadno může zvrhnout v nekontrolovaný, krvavý teror. To si názorně ukážeme v dnešním GamesPlayi We. The Revolution, v němž se Vašek stane soudcem pařížského tribunálu během brutálních revolučních let. A bude muset činit rozhodnutí, která úplně neodpovídají právu na spravedlivý proces.
V Magic: The Gathering vypukne poslední bitva, navnaďte se famózním trailerem
Sebrat sílu. Polknout slzy. Vzepřít se osudu. Ještě jednou. Naposledy. A osud nese jméno Nicol Bolas. Přichází vyvrcholení příběhu, který Magic: The Gathering provází už celá léta – edice War of the Spark konečně ukončí válku mezi nejmocnějším drakem a troufalou skupinou planeswalkerů. A jak uvidíte v novém, hodně dojemném traileru, všechny oči se upírají na Lilianu Vess.
Borderlands 3 by mohly být další exkluzivitou pro Epic
Tajemství kolem Borderlands 3 se Gearboxu opravdu zoufale nedaří tutlat. O jejich vývoji se vědělo dávno před oficiálním oznámením, nyní se na oficiálním twitterovém účtu objevilo datum vydání, aby ho promptně zase někdo smazal. V krátkém videu navíc chybělo logo Steamu a tweety Randyho Pitchforda naznačují, že se kratším časovým exkluzivitám nebrání. Nejistota naštěstí nebude trvat dlouho, vše se dozvíme zítra.
Bethesda zvěční „streamerskou babičku“ v The Elder Scrolls VI
O Shirley Curry jste možná už někdy slyšeli: je jí 82 let, žije ve Virginii a miluje videohry, především Skyrim. Jako správná babička vám občas přečte pohádku, jindy vás chrání před zlým drakem. Své diváky oslovuje „zlatíčka“ nebo „drahoušci“ a její dobrodružství v Tamrielu i vlogy jí vysloužily přes půl milionu vnoučat na YouTube. Její láska ke Skyrimu nezůstala nevyslyšena – v příštím TES se Shirley objeví jako NPC.
Sega naskakuje na retrovlnu se Sega Mega Drive Mini
PlayStation Classic nás v redakci výběrem her moc nenadchl, zmenšené verze konzolí SNES a NES od Nintenda na tom byly o něco lépe a nyní se k vyvolávání nostalgie se svou trochou do mlýna připojuje i Sega. Pokud jste tedy v devadesátkách nepařili na PS1 a nesnesete ani NES a SNES, třeba vám oznámení zmenšené Sega Mega Drive se čtyřicítkou vybraných her udělá radost.
Dojmy: The Elder Scrolls: Blades je skutečné RPG, ale pozor na obchodní model
Bethesda čekání na mobilní The Elder Scrolls: Blades skutečně pořádně natáhla. Odklad, de facto půl roku absolutního ticha... přetrhlo jej zničehonic až březnové vydání early accessu, k němuž se konečně může dostat i širší veřejnost. U Talose, to to trvalo! A dle úvodních hodin je to takové, jak by se dalo od free-to-play podoby téhle slavné série očekávat. Je to opravdu The Elder Scrolls se vším, co jej vždy činilo tak přitažlivým, ale chtě nechtě taky s ústupky. Jsem zvědavý, co z toho ve finále může vzejít a co všechno může zhatit místní obchod.
Vzpomínáme: StarCraft stvořil svět, který uměl pohltit
„Přežij po 30 minut“. Právě takový hororově znějící úkol nabídla hned třetí mise prvního StarCraftu. Bylo to poprvé a nikoliv naposledy, kdy tato strategie porušila nepsaná pravidla žánru a dokázala hráče pořádně překvapit. Vlastně lze bez přehánění říct, že pokud někdy žánr real-time strategií dosáhl svého vrcholu, bylo to před 21 lety a jedním dnem, 31. března 1998, tedy v den vydání původního StarCraftu.
Deep Silver deaktivoval kradené Steam klíče Metra Exodus
Když vydavatel Metra Exodus dva týdny před vydáním oznámil, že hra nevyjde na Steamu, naštval tím dost možná nejen fanoušky konkrétního obchodu, ale i ty, kteří balili fyzické kopie hry. Tahle zpráva se totiž ven dostala až ve chvíli, kdy už klíče na Steam pro krabicové verze byly vytištěné, čehož využili neoficiální prodejci a přeprodávali je těm zájemcům, kterým se nechtělo na Epic Games Store. S tím je ale konec.
Mistři portování ze studia Panic Button připravují konzolové verze Torchlightu II a Hoba
Panic Button je studio, které se proslavilo portováním her na konzole. To jim vděčíme za DOOMa, Warframe a druhého Wolfensteina na Switchi, Subnauticu na PlayStationu 4 a Xboxu One a další velké tituly, ke kterým se letos přidají dva kousky zaniklého studia Runic Games.
Valve chystá vlastní headset pro virtuální realitu. Není to aprílový žertík
V dnešním dni musí být člověk velmi opatrný, kterým informacím věřit, a které považovat za prostý apríl. Nicméně následující zpráva od Valve je stejně jako oznámení ohledně Artifactu stará dva dny, takže se nemusíte bát její nepravosti. V tomto případě to znamená, že už za pár měsíců byste si mohli nasadit Index – brýle pro virtuální realitu od Valve.
Podívejte se na 20 minut hraní The Outer Worlds
Chystané sci-fi RPG od studia Obsidian jsme na začátku roku v redakci zařadili mezi naše nejočekávanější letošní hry a s blížícím se vydáním se na internetu objevují i jiné záběry než jen naleštěné trailery. Vývojáři The Outer Worlds se prezentovali na uplynulém PAXu: ukázali část města Byzantium, dvojici parťáků a bojový systém.
Valve prolomilo ticho kolem Artifactu: tvůrci se nyní odmlčí, aby vyřešili základní problémy
Artifact je v současné podobě v koncích. V nejlepších hodinách se u něj v jednu chvíli nesejde ani 500 hráčů a jejich počet neustále klesá. A vydání menšího updatu či edice s novými kartami už hru opravdu nespasí. Tvůrci proto soustředí své síly na ty nejzákladnější problémy, takže aktualizace z konce ledna bude ještě dlouhou dobu strašit v pozici posledního updatu.