Vývoj Stasis se proto táhne přes tři roky, ale táhne se cílevědomě, nezastavitelně (snad), a teď by mohl dojít k úspěšnému konci. Chybí k němu jediné - sto tisíc dolarů, o které Bischoff žádá na Kickstarteru. Tedy, ne, že by hra nevznikla asi i tak, ale takhle bude hezčí, promakanější a svým příspěvkem asi ušetříte tvůrci dost času.
Chris Bischoff jasně říká, že Stasis existuje a podtrhuje to alfa verzí, kterou si můžete stáhnout zde. S penězi z Kickstarteru by rád do hry dodal nové, lepší animace, profesionální dabing i soundtrack a celkově hru vypulíroval. Ostatně, prý má před sebou ještě tak rok, než hra vyjde. Plánuje ji vydat v třetím nebo čtvrtém kvartále příštího roku.
Je sympatické, že jde o vysněný projekt, který vzniká ustavičnou prací ve volném čase. Je to ale o to sympatičtější, že Stasis vypadá vážně dobře – ještě jednou vás odkáži na videa v Petrově článku, a také na stránky projektu. Navíc hra působí velice atmosféricky. V roli zoufalého cestovatele po těžařské vesmírné lodi Groomlake hledáte svou rodinu. Loď je z velké části liduprázdná, přičemž byla vyprázdněna násilně. Nacházíte na ní spoustu mrtvol (ale i přeživších) a zjišťujete pomocí počítačů i klasického adventuření, co se vlastně stalo.
Pokud si chcete o hře přečíst víc, nasměruji vás na stránky projektu na Kickstarteru a Steam Greenlight.