Grim Dawn bude tím, čím nebyl Titan Quest 2
zdroj: tisková zpráva

Grim Dawn bude tím, čím nebyl Titan Quest 2

14. 5. 2012 11:11 | Téma | autor: levis |

Titan Quest 2 nebyly pouhé spekulace, jak potvrdil někdejší designér studia Iron Lore. Podle Arthura Bruna se o hře uvažovalo, nicméně vydavatel THQ po nabídce konkurenčního Kingdoms of Amalur: Reckoning od Big Huge Games usoudil, že na trhu pro další podobně laděnou PC hru není prostor. Odkoupil raději Big Huge Games a chlapce z Iron Lore nechal, ať si ekonomické krizi čelí sami.

V důsledku toho se studio rozpadlo a několik jeho bývalých členů dnes pod hlavičkou Crate Entertainment pracuje na projektu Grim Dawn. "Pokud vím, THQ s Big Huge Games jednala ve stejnou dobu jako s Iron Lore. Když ale BHG získali designéra Kena Rolstona, mohli se v THQ přetrhnout, aby BHG koupili," uvedl Bruno.


V rozhovoru se serverem IncGamers Bruno přiznal, že první díl Titan Questu byl ve vývojářském buildu zábavnější a že finální hře něco chybělo. Napravit by to měl právě nadcházející Grim Dawn, který má za sebou momentálně dva a půl roku vývoje a dá se v něm nyní hrát až po 30-40 level postavy.

"Nikdy jsme pro Grim Dawn nehledali vydavatele. Všichni chtějí vlastnit značku a po vydání hry bychom se pak ocitli ve stejné situaci, jako kdysi v Iron Lore," tvrdí šéf firmy. Proto se nakonec studio obrátilo na Kickstarter, kde už Grim Dawn překročil požadovanou částku a celá kampaň tedy byla úspěšná.

Nejnovější články