Realističtější a přístupnější Red Orchestra 2
zdroj: tisková zpráva

Realističtější a přístupnější Red Orchestra 2

22. 3. 2010 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Obsáhne systém nápovědy, ale hrdina bude postupně zarůstat a v boji mu nepomůže už ani mapka.

Na konferenci GDC 2010 nechyběli ani vývojáři z Tripwire se svoji očekávanou multiplayerovou akcí Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad. Co nového se z jejich předváděčky šlo dozvědět?

  • Hra obsáhne nový systém tipů a triků, který si však hardcore hráči budou samozřejmě moci vypnout.

  • Mapka byla z obrazovky pro větší realismus vyndána, nicméně hra vás nějakým způsobem vizuálně upozorní, když se ve vašem zorném poli objeví protivník.
Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
  • Těšit se můžete na tři módy: upravené Territory z původní hry, Firefight coby variance na TDM a Countdown, ve kterém budete mít jen jediný život a také jeden časově omezený úkol: pokud ho během tří minut splníte, všechny čeká respawn a další kolo zápasu.

  • Ve hře nebude chybět multiplayerová kampaň ve stylu Risku, kdy po vítězném zápase váš tým získá bod na celkové mapě, k tomu navíc posily a hned se bude moci pustit do boje o další lokaci.

  • Během bojů budete získávat zkušenosti a postupovat na vyšší level, přičemž jakmile dosáhnete statutu hrdiny (odsud název hry), získáte přístup k extra předmětům a bonusům - a vaše postava se z oholeného, učesaného vojáčka promění v tvrdého, namakaného veterána.
Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad je ve vývoji pro PC a vydání se plánuje na konec letošního roku a pomalu se chystá její betatest - více v našem zpravodajství:

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Red Orchestra 2 blíže představeno  [10.8.2009 20:20]
Odhalení Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad  [4.5.2009 15:15]

zdroj: VE3D

levis

Nejnovější články